Reprezentantii membrilor BRAT au decis ca licitatia sa fie organizata si condusa de o Comisie de Organizare, formata din 16 membri reprezentanti ai industriei online din Romania. Comisia de Organizare va fi responsabila cu realizarea briefului cercetarii si a listei posibililor furnizori, analiza ofertelor si desemnarea ofertelor care intra in etapa finala de selectie, negocierea ofertelor primite. In final, decizia cu privire la castigatorul licitatiei va fi luata de Adunarea Generala a Departamentului Internet al BRAT.

AG DI a decis ca in cadrul licitatiei va evalua si posibilitatea realizarii celor doua studii tactice pe care le realizeaza in prezent, cel dedicat presei scrise (SNA) si cel al mediului online (SATI), utilizand o metodologie care sa utilizeze un trunchi comun, dar care sa permita in acelasi timp si culegerea adecvata de date pentru fiecare mediu. Realizarea integrat a celor doua studii, impreuna cu studiul de strategie realizat de BRAT in prezent (FOCUS), ar oferi celor 2 media si beneficiarilor studiilor o serie considerabila de avantaje:

- Evaluarea comuna a datelor de audienta pentru presa scrisa si mediul online,
- Extinderea catre rezultatele de audienta online a rezultatelor de consum oferite de FOCUS si imbogatirea modului de utilizare a acestora,
- Reduceri importante de costuri pentru toti beneficiarii studiilor BRAT

Citeste si:

Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structura asociativa constituita in scopul verificarii independente si obiective a indicatorilor de performanta ale diverselor produse media si oferirea catre membrii asociatiei de servicii de marketing.

BRAT organizeaza SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet) incepind din 2007. Acest sistem ofera date despre traficul, audienta si profilele socio-demografice ale siteurilor membrilor BRAT. SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet) se adreseaza tuturor siteurilor care functioneaza pe piata de publicitate din Romania, indiferent de continutul sau specificul lor. Editorii siteurilor pot beneficia de rezultatele acestui sistem pentru siteurile proprii dupa afilierea la BRAT si contribuind la realizarea studiului.

MIPO reprezinta proiectul de Monitorizare a Investitiilor in Publicitate Online, proiect demarat in 2012, parte componenta a SATI. MIPO colecteaza si raporteaza informatii legate de publicitatea online livrata pe siteurile din Romania, folosind o metodologie duala: masurarea fiecarei afisari a unui banner livrat printr-un adserver si vizitarea de catre un spider a siteurilor monitorizate.