Introducerea de noi verticale de business face parte din strategia de diversificare a retailerului, conducerea dorindu-si sa repozitioneze compania din “cea mai mare librarie online” in “mall-ul online al familiei”.

Deocamdata, pe site, sunt disponibile in jur de 3.000 de produse in categoria fashion.

“Incepand de astazi lanseaza o noua categorie de produse – fashion (vestimentatie, incaltaminte si accesorii pentru adulti). Astazi intram in beta testing cu aceasta noua categorie pentru o perioada de 2-4 saptamani. Lansarea oficiala urmeaza a avea loc la sfarsitul perioadei de testare sau mai bine zis de <<proba>>. Cu acea ocazie vom comunica si mai multe informatii. Pentru perioada de testare am pus pe rafturile elefant.ro un numar de aproximativ 3000 de articole in categoria fashion, urmand ca oferta sa creasca odata cu lansarea oficiala”, au afirmat oficialii companiei intr-un comunicat catre presa.

Elefant.ro a trecut prin mai multe schimbari de management si actionariat in ultimul an. De asemenea, in urma cu jumatate de an noua conducere a companiei a anuntat ca pentru dezvoltare, Elefant.ro va miza pe extinderea pe noi verticale de business.

Astfel, libraria online s-a extins din iunie anul acesta pe segmentul RCA, iar acum vinde si haine.

Citeste si:

Elefant.ro a fost infiintata in iunie 2010 dupa ce primit o investitie de circa 1,2 milioane de euro din partea Greenlight Invest, unul dintre fondurile de investitii controlate de Ion Sturza, fost director general adjunct al Rompetrol si fost premier al Republicii Moldova.

Din iunie 2010 si pana la inceputul acestui an in dezvoltarea Elefant.ro s-au investit aproximativ doua milioane de euro, dupa cum declara in ianuarie pentru wall-street.ro, Dan Vidrascu, fondator si actionar al Elefant.ro.

Universal Online Promotion, compania care detine Elefant.ro, a inregistrat anul trecut afaceri de 3,67 milioane de euro si pierderi de 697.000 de euro, conform Ministerului de Finante. De asemenea, compania avea anul trecut un numar mediu de 42 de angajati.

Un alt retailer care initial s-a axat pe un singur segment este eMag, cel mai mare retailer online din Romania, care la inceput a vandut doar produse IT&C, iar ulterior s-a extins catre electrocasnice, carti, muzica, bricolaj, polite RCA, turism sau cosmetice.