La cercetare a fost folosit un esantion cuprinzand 1027 de tineri, avand varsta cuprinsa intre 14 si 24 ani, selectati aleatoriu din panelul 1424.ro.

Mai jos, cele mai interesante concluzii ale studiului.

• Topul celor mai dorite produse in randul celor care sunt decisi sa cumpere: computere, laptopuri si accesorii computer (25%), gaming si console (24%), telefoane (18%), moda si accesorii fashion (5%), tablete, notebookuri (4%), aparatura audio (playere si playere portabile) (3%), electronice diverse (3%), aparatura foto / video digitala (3%).
• Tinerii care si-au alocat deja un buget pentru Black Friday 2013 intentioneaza sa cheltuiasca in general intre 501 si 1000 lei pentru aceste cumparaturi.
• Tinerii care pentru Black Friday 2013 au buget alocat de maxim 100 lei sunt mai interesati sa cumpere telefoane, imbracaminte, incaltaminte, ceasuri si bijuterii, dar si jucarii decat ceilalti tineri.
• Tinerii care pentru Black Friday 2013 au alocat intre 101 si 300 lei sunt mai interesati sa cumpere aparatura audio (playere, iPoduri), muzica si filme decat ceilalti tineri.
• Tinerii care pentru Black Friday 2013 au alocat intre 301 si 500 lei sunt mai interesati sa cumpere telefoane si computere decat ceilalti tineri.
• Tinerii care pentru Black Friday 2013 au alocat intre 501 si 1000 lei sunt mai interesati sa cumpere gaming si console decat ceilalti tineri
• Tinerii care pentru Black Friday 2013 au buget alocat de peste 1000 lei sunt mai interesati sa cumpere computere, laptopuri, accesorii pentru cumputer decat ceilalti tineri.
• Tinerii care intentioneaza sa cumpere gaming si console de Black Friday 2013 prefera sa cumpere offline, de la magazinele specializate mai mult decat ceilalti tineri.
• Tinerii care doresc sa cumpere electrocasnice de Black Friday 2013 prefera sa cumpere mai mult de la supermarket/ hypermarket decat ceilalti tineri.
• Tinerii care doresc sa cumpere jucarii de Black Friday 2013 tind sa cumpere mai mult de la supermarket/hypermarket decat ceilalti tineri.