Tot cu ajutorul smartwatch-ului, utilizatorii de CAS CRM pot trimite email-uri sau adauga intalniri. Astfel, veti avea in permanenta agenda „la zi” si veti putea vizualiza intalnirile programate foarte rapid, aruncand o simpla privire asupra ceasului. Va ajuta sa va coordonati timpul mult mai usor, sa nu uitati de intalniri si sa stiti in permanenta cat timp aveti disponibil intre intalniri.

Mai mult de atat, puteti vizualiza detalii legate de locatia intalnirii, ora, participantii sau notitele aferente acesteia. Puteti anunta participantii la intalnire in cazul in care intarziati, printr-o procedura foarte simpla, care presupune doar 3 click-uri si acestia vor fi alertati printr-un email.
Daca hotarati sa nu mai participati la o intalnire puteti face modificari in calendar, direct din Smartwatch. De asemenea, puteti modifica si lista de participanti la intalnire. Aplicatia se sincronizeaza periodic cu serverul CAS genesis World si afiseaza toate intalnirile pe care le veti avea in urmatoarele 24 de ore.
Detine functionalitatea de blocare a ecranului, astfel incat ceilalti sa vada doar ora ceasului si bara de indicatori. Cu un simplu click pe ecran, puteti accesa insa toate informatiile disponibile din CRM.
Pentru ca aplicatia sa functioneze la nivel optim, este necesar doar sa conectati telefonul la Smartwatch prin Bluetooth.

„Studiile ne arata ca in cativa ani vom incepe, cu totii, sa folosim cu mare entuziasm smartwatch-uri. Desi, in prezent, nivelul de utilizare a acestei clase de dispozitive nu este unul ridicat si exista in continuare o reticenta pentru astfel de aparate, se observa o crestere semnificativa a numarului de utilizatori in zona de business. Smartwatch-ul este folosit cu precadere de cei care ocupa pozitii de management sau activeaza in vanzari si sunt tot timpul „in miscare”. Integrarea solutiei CAS CRM la Smartwatch s-a realizat pentru a acoperi nevoile utilizatorilor de CAS CRM, care, pe langa alte platforme mobile – smartphone-uri, tablete, foloseau si acest dispozitiv revolutionar. Posibilitatea utilizarii unei solutii CRM pe acest tip de platforma, vine ca o completare la facilitatile pe care le ofera CAS CRM utilizatorilor sai si face parte din strategia de dezvoltare a companiei germane CAS Software AG, ce investeste permanent in inovatie.” Ana-Maria Assfoura - Marketing&PR Manager Synergizer Business Solutions.
Despre Synergizer Business Solutions
Synergizer Business Solutions, partener certificat CAS Software AG si Microsoft Dynamics, este o companie specializata in implementarea de solutii de business pentru companii din diverse industrii. Compania implementeaza solutii de top ale unor companii lider in industria IT in domenii precum: CRM, ERP, Salarizare si Resurse Umane. Experienta Synergizer in proiecte de implementare de solutii de business acopera o larga diversitate de companii, cu un numar de angajati cuprins intre 20 si 5000, din industrii precum: servicii, distributie, constructii, etc. Printre clientii Synergizer se numara: Adecco, Titanmar,RINF, Onduline, GfK, Rosegur, Karelia, Alewijnse, Burda, etc.