Frisbo este un serviciu care permite magazinelor sa isi externalizeze componenta logistica si operationala a business-ului de ecommerce, de la facturare, la depozitare, activ pe piata din februarie 2014. Compania a rulat in primele sase luni de activitate comenzi online de peste 500.000 euro si a ajuns la un portofoliu de circa 10 clienti, printre care Leonardo, Okian sau CosmeticPlant.

“La noi apeleaza start-up-uri fresh, retaileri cu activitate principal offline, companii din strainatate care intra in tara. Va exista un client de fashion din Republica Moldova care doreste sa intre in Romania prin noi”, a afirmat Bogdan Colceriu.

Daca Romania se afla la inceput pe zona de e-fulfillment, in Statele Unite ale Americii vorbim deja de o piata care serviseaza 40% din ce inseamna e-commerce. “Noi suntem abia la inceput si vor mai trece cativa ani pana piata se va dezvolta. E-commerce-ul romanesc este locul in care ne asteptam insa sa vedem cele mai mari cresteri in urmatorii 2 ani”, a mai spus Colceriu.

Frisbo, platforma de e-fulfillment care preia tot procesul operational si logistic al magazinului online, estimeaza un rulaj total de 1 milion de euro pentru clientii din portofoliu, pana la finalul anului. Potrivit acestuia, in prezent, depozitul Frisbo din Brasov, cu o capacitate integrala de 1.400 de metri patrati, este ocupat in proportie de 20% si pregateste pentru livrare o medie de cateva sute de comenzi pe zi.

Externalizarea prinde contur si in eCommerce-ul de la noi

Externalizarea prinde contur si in eCommerce-ul de la noi