Madhouse, furnizor central european de solutii pentru publicitate mobile display, cu sediul la Budapesta, a deschis un birou la Bucuresti, in contextul trend-ului ascendent al consumului de media pe mobil si interesului crescator al advertiserilor.

Madhouse se focuseaza exclusiv pe mobile advertising si pe gasirea de solutii tehnologice care sa sustina aceasta activitate, livrand campanii fie ca este vorba de solutii clasice, care utilizeaza geotargetarea, formate de bannere html5 sau rich media sau de solutii neconventionale, ce isi propun sa exploateze tendintele adoptate de catre utilizatori.

Mobile advertising nu mai este considerata doar o subcategorie in industria publicitatii, din moment ce platformele mobile devin din ce in ce mai importante si adoptate pe scara larga de catre utilizatori. In cazul acestora putem deja vorbi despre un comportament «cross screen», astfel si companiile trebuie sa utilizeze solutii focusate pe consumator, adaptate acestei realitati”, conform oficialilor companiei.

Cu o rata de penetrare a smartphone ce depaseste 35%, cu aproximativ 30% din trafic venind de pe dispozitive mobile, nici Romania nu face exceptie de la acest trend. Desi bugetele de publicitate cheltuite pe mobile display sunt inca mici ca valoare absoluta, in 2013 piata a inregistrat o crestere de 242% fata de anul anterior.

Citeste si:

"Romania este o piata importanta pentru noi, plina de oportunitati in ceea ce priveste piata de mobile advertising. Scopul nostru primordial este acela de a construi un adnetwork mobil Central-Est-European si sa putem veni in sprijinul advertiserilor cu solutii adecvate, acoperind mai multe piete din regiune", afirma Gábor Brindza, CEO al Madhouse. Acesta adauga "Vrem sa introducem noi formate de bannere, respectiv solutii noi pentru clientii nostrii, deoarece dispozitivele mobile ofera mult mai mult decat posibilitatea utilizarii unor bannere statice".

Sales manager pe piata locala este Simona Otel. Per total, echipa din Romania este formata din doua persoane.

Madhouse a fost infiintata in 2010, de catre Gábor Brindza, un veteran in media digitala, iar astazi isi desfasoara activitatea cu o echipa de 10 oameni. Pana la acest moment, Madhouse Ungaria a rulat mai multe campanii si a fost alaturi de clientii sai, majoritatea companii multinationale, in planificarea unor campanii dedicate exclusiv acestui canal.
Achizitia Madhouse de catre SmartAdNetwork kft in 2014 a permis dezvoltarea solutiilor tehnologice si extinderea la nivel regional si international.