Operatorul platformei de socializare a anuntat in urma cu cateva saptamani ca datele privind timpul mediu petrecut de utilizatori vizionand filmulete au fost umflate artificial pentru ca au fost luate in considerare doar cele urmarite cel putin trei secunde, scrie News.ro.

La momentul respectiv Facebook a precizat ca discrepanta nu a influentat facturile pentru publicitate. Compania a introdus totodata un nou sistem de masurare a vizionarilor.

Cresterea puternica a continutului video pe reteaua de socializare a atras un interes semnificativ al furnizorilor de publicitate, iar Facebook a beneficiat de reorientarea cheltuielilor pentru publicitate catre Internet si alte platforme mobile.

Citeste si:

Veniturile din publicitate au fost principalul motor pentru veniturile totale ale Facebook in trimestrul trecut, cu un avans de 63%, la 6,24 miliarde de dolari.
”Chiar daca este vorba doar despre unul dintre multele elemente luate in considerare, luam in serios orice eroare”, a declarat David Fischer, vicepresedinte pentru afaceri si parteneriate de marketing la Facebook.

Anuntul poate da o lovitura serioasa Facebook pe segmentul video, care a crescut puternic in ultimii doi ani, a aratat Sarah Wood, co-CEO la compania de publicitate Unruly, detinuta de News Corp.

Wall-Street Journal a relatat inca de joi ca divizia de publicitate a Publicis Groupe a fost informata de Facebook ca o metoda anterioara de masurare a supraestimat timpul mediu petrecut de utilizatori vizionand filme cu 60%-80%.

Sursa foto: Bloomua / Shutterstock.com