Societatea farmaceutica Ropharma Brasov a obtinut anul trecut un profit net de 654.551lei(179.680 euro) , in crestere cu aproape 16% fata de cel inregistrat in 2006, pe fondul cresterii veniturilor cu 15%, potrivit rezultatelor preliminate anuntate marti la BVB.
In 2006, compania obtinuse un profit net de 566.003 lei.

Veniturile companiei au fost anul trecut de 73,045 milioane lei (20,23 milioane euro), in urcare cu 15% fata de cele din 2006 cifrate la 63,29 milioane lei. In acelasi timp, cheltuielie societatii au crescut cu 16% pana la 72,26 milioane lei (19,80 milioane euro), de la nivelul de 62,58 milioane lei inregistrat in 2006.

Actionarii societatii Ropharma Brasov (fosta IassyFarm Iasi) au aprobat luna acesta majorarea capitalului social de aproape trei ori, de la 1,4 milioane lei la 3,9 miloane lei, prin subscrierea a 25,56 milioane actiuni.

Inainte de majorarea capitalului, principalul actionar al Ropharma Brasov era ADD Pharmaceuticals, cu o detinere de 65,51% din capitalul societatii.

Ropharma a anuntat in decembrie 2007 ca va fuziona prin absobtie cu societatile Farmaceutica Aesculap Targu Mures, Medica Bacau si Global Pharmaceuticals Brasov.

Valoarea de piata a companiei este de 27 milioane lei (7,47 milioane euro), conform cotatiei de 0,70 lei stabilita in cadrul sedintei de tranzactionare de marti. Titlurile Ropharma Brasov se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul XMBS.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri