Conducerea SIF Transilvania (SIF3) si-a propus sa obtina anul acesta un profit net de 55 milioane lei, cu 42% mai mic decat cel din anul trecut, in conditiile in care si 2009 se anunta a fi un an defavorabil pietei de capital.
SIF Transilvania (SIF3) a incheiat anul 2008 cu un profit net de 94,68 milione lei (25,73 milioane euro), in scadere cu 14%, fata de 2007 in conditiile in care nu a luat in calcul deprecierile de active. Firma si-a redus cheltuielile cu 41%, potrivit NewsIn.

Societatea estimeaza pentru acest an venituri totale de 107,7 milioane lei, cu 26% mai mici decat in 2008, cand acestea s-au cifrat la 145,77 milioane lei.

De asemenea, SIF Transilvania se asteapta ca nivelul costurilor din 2009 sa urce cu 19,2%, pana la 50,7 milioane lei, fata de nivelul de 42,53 milioane lei consemnate anul trecut.

Administratorii propun actionarilor alocarea a 45,6 milioane lei pentru programul de investitii. Compania intentionaza, de asemenea, sa finalizeze demersurile pentru aducerea la cota Bursei a unor companii din portofoliu, printre care Aro Palace Brasov, Transilvania Leasing si Comcm Constanta.

SIF Transilvania are un capital social de 109,21 milioane lei, divizat in 1,09 miliarde actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei.

Titlurile companiei se tranzactioneaza la prima categorie a BVB, sub simbolul SIF3, iar capitalizarea este de 255,6 milioane lei (59,6 milioane euro), aferenta cotatiei de 0,2340 lei stabilita in sedinta bursiera de vineri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri