Evolutia business-ului Dedeman vine pe seama apetitului tot mai mare al romanilor pentru investitiile in case noi sau in renovari, dar si a extinderii activitatii companiei la nivel national, in prezent intreaga retea de magazine numarand 45 de spatii comerciale.

Business-ul Dedeman continua astfel trendul de crestere stabilit inca de la debutul crizei, atunci cand a pariat pe investitii in spatii noi intr-o perioada in care jucatorii internationali isi restrangeau activitatea si se pare ca pentru cei doi frati a fost moneda castigatoare, compania patronata de catre Dragos si Adrian Paval inregistrand o evolutie pozitiva in ultimii ani. Mai precis, in anul 2010, Dedeman a devenit liderul pietei locale de bricolaj, devansand nume mari ale industriei internationale de profil, cum a fost cazul Praktiker si Bricostore, doua dintre numele care au trecut printr-un amplu proces de repozitionare, venit ca urmare a preluarilor din partea unor investitori privati, respectiv a celui mai mare grup de profil din Europa, Kingfisher.

Dedeman aniverseaza in acest an si 25 de ani de prezenta pe piata locala de profil, timp in care a stabilit si doborat mai multe recorduri in piata autohtona de profil. Interesant este faptul ca ritmul dezvoltarii companiei, in plina perioada de criza, a facut ca Dedeman sa depaseasca pragul de 5.000 de angajati in urma cu cinci ani, iar in 2017 numarul acestora sa se apropie de 9.500 de salariati, fiind cel mai mare angajator roman din sectorul de retail la nivel national.