Marjele de profit ale dezvoltatorilor de ansambluri rezidentiale pornesc de la 35%, prag sub care niciun jucator nu e interesat sa intre, sustine directorul departamentului rezidential al Regatta, Sorin Lacusta.
"Marjele de profit ale dezvoltatorilor se situeaza peste 35%, nivel sub care niciun investitor nu intra", a declarat Sorin Lacusta, in cadrul unui eveniment organizat de PubliMedia.

Dorinel Cazacu, delegatul pentru Romania al dezvoltatorului spaniol GEA Prasa, a tinut sa precizeze ca este exclus ca aceste margini sa atinga pragul de 50%. Nivelulul marjelor este influentat, intr-o proportie covarsitoare, de pretul terenurilor si al materialelor de constructii, a mai spus acesta.

In plus, subliniaza Cazacu, “e o adevarata aventura sa gasesti constructor in Romania, in acest moment”. Capacitatea maxima pe care si-o poate asuma oricare din primii zece antreprenori generali din Romania nu trece de 30.000 mp/an, ceea ce se traduce printr-o putere de negociere extrem de ridicata pentru constructori si marje mai reduse pentru dezvoltatori. Reprezentantul GEA Prasa a mai precizat ca datorita deficitului de pe piata fortei de munca din constructii, constructori importanti din strainatate evita inca Romania.

Referitor la profiturile obtinute de investitori din cumpararea si revanzarea locuintelor, reprezentantului Regatta a precizat ca in acest caz marjele pornesc de la 15%, putand ajunge si pana la 50%, in opinia lui Ionut Bordei, managing partner in cadrul Eurisko.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri