Chiar daca dezvoltati o revista online sau o retea sociala pentru firma dumneavoastra, cel mai important lucru de facut este sa va promovati functiile media. Printre aceste functii se numara ceea ce vreti ca utilizatorii dumneavoastra sa faca, ce informatii vor fi publice si de ce metode aveti nevoie pentru a va proteja datele.

Incepeti prin a arunca o privire asupra site-ului dumneavoastra si vedeti care sunt obiectivele dumneavoastra pentru astazi, maine, dar si urmatoarele sase luni de la lansare. Este necesar sa impartiti site-ul in functie de optiunile utilizatorului, cele administrative si cele pentru posibile reclame. Astfel, veti vedea ce pot face utilizatorii dumneavoastra si ce vreti ca administratorul site-ului sa controleze ori sa monitorizeze. Iar daca veti atrage companii de publicitate, ati putea decide daca vor crea propria reclama sau cum vor monitoriza audienta.

Alte aspecte de care trebuie sa tineti cont cand detineti un site este felul in care se vor inregistra membrii. Daca veti crea elemente interactive sau veti permite adaugarea de continut, imagini sau filmulete, trebuie sa fiti original in privinta acestor functii. In cazul in care nu aveti restrictii legate de cantitatea continutului sau tipurile de continut ce pot fi adaugate pe site-ul dumneavoastra, trebuie sa va asigurati ca veti suporta aceste cerinte.

Fiecare detaliu va ajuta sa decideti ce tehnologie sa utilizati pentru site-ul dumneavoastra si va stabiliti bugetul de care aveti nevoie pentru proiect. Viziunea macro asupra site-ului va ajuta sa incepeti, iar cea micro va ajuta sa stabiliti asteptarile si bugetul.

Odata ce ati identificat functiile site-ului dumneavoastra, trebuie sa contactati o firma si o platforma pentru a crea site-ul. Pentru majoritatea companiilor cea mai mare ingrijorare in timpul acestui proces este clarificarea. Daca sunteti o persoana dezinteresata de domeniul IT, evaluarea tehnologiei nu este deloc usoara, iar o metoda de simplificare a procesului este de a angaja o persoana avizata care sa va ajute in compararea tehnologiilor. Este o modalitate buna de a salva timp si bani.

Daca va decideti sa faceti singuri alegerea, puteti folosi intrebari specifice care vor aduce informatii in plus despre tehnologiile care sunt prezentate. De exemplu, intrebati companiile ce platforma de aplicatii vor folosi pentru dezvoltarea site-ului si de ce. Raspunsurile vor fi diferite de la o companie la alta, insa veti putea intreba daca sunt familiari cu alte platforme de aplicatii si daca au dezvoltat folosind aceasta tehnologie. Prin raspunsul pe care il veti primi puteti constata daca firma va oferi cu adevarat cea mai buna solutie sau daca aceasta este dezinteresata de proiectul dumneavoastra.

O a treia optiune este de a va familiariza cu diferite tehnologii folosite pentru dezvoltarea site-urilor.
Trebuie sa aflati in ce platforma sunt construite retelele sociale preferate de dumneavoastra si de ce. Dupa aceea, puteti cauta o companie specializata in aplicatia pentru care v-ati decis.