Bulgaria si Romania vor atrage un numar mare de companii de aviatie low cost (pret redus), odata cu aderarea la Uniunea Europeana si deschiderea accesului catre economiile importante, reiese dintr-un articol publicat de Financial Times.
Potrivit Financial Times Germania, cele doua state, anticipand aderarea la UE, au renuntat la multe masuri protectioniste menite a proteja operatorii nationali de transport aerian. "Cele doua state spera ca beneficieze de acelasi ritm de extindere care a caracterizat pietele statelor vecine fost comuniste din Europa centrala si de est, precum Polonia, Ungaria si tarile baltice, cand au aderat la Uniunea Europeana, in 2004", precizeaza articolul publicat in cotidianul Financial Times, dupa cum informeaza NewsIn.

SkyEurope, WizzAir si alte cateva companii aviatice low-cost ofera deja curse din Bucuresti si din Sofia, insa de la 1 ianuarie 2007, accesul pe aceste piete a devenit mult mai facil. Orice operator de transport aerian cu o licenta europeana nu mai are nevoie de permisiunea guvernamentala pentru a beneficia de drepturi de aterizare. Pentru compania nationala Tarom, membra a aliantei aeronautice Skyteam, aceasta liberalizare a sectorului implica o schimbare a strategiei.

In Romania sunt prezente deja patru companii low cost: Blue Air, My Air, Wizz Air si Sky Europe, care ofera bilete dus-intors, cu un pret de sub 200 de euro, spre destinatii precum Barcelona, Londra sau Paris, ceea ce a schimbat preferintele de calatorie ale romanilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri