Compania aeriana low-cost Germanwings, parte a Eurowings, afiliata companiei germane Lufthansa, care a intrat pe piata romaneasca in 2007 a inregistrat in anul 2008 un grad de ocupare a locurilor de 82,5% pe cursele din/catre Romania.
Pentru tot anul 2008 compania estimeaza un numar de 50.000 de pasageri pe rutele operate dinspre si catre Romania. Anul trecut compania a transportat circa 30.000 de pasageri, pe ruta Bucuresti-Koln.

Daca in 2007 gradul de ocupare era de 81,3%, in 2008 acesta a crescut la 82,5%. Anul acesta operatorul low cost a introdus doua noi destinatii: Sttudgard si Berlin, ambele operate din Bucuresti. „Am avut in teste si ruta Cluj-Koln, care a avut un grad de incarcare de peste 80% si rezultatele au fost mult mai bune decat ne asteptam”, spune Andreas Engel, PR Manager International al companiei.

Linia aeriana opereaza zboruri la preturi catre peste 50 de destinatii din Europa, de pe 5 aeroporturi germane: Koln/Bonn, Stuttgart, Berlin Schönefeld, Hamburg si Dortmund. iIn. Germanwings are o flota noua de 25 de avioane noi, tip Airbus A319.

Compania low-cost opereaza zboruri cu plecarea din Bucuresti catre Koln, Stuttgart si Berlin, si asigura prin serviciul sau, Smart Connect, transportul catre destinatii precum Barcelona, Varsovia, Viena, London si Zurich.

Operatorul low-cost, cu biroul central in Koln, opereaza zboruri catre principalele orase din Europa. „A fost o decizie inteleapta de a ne extinde in 2007 activitatea in Romania, tinand cont ca este o tara importanta, cu un potential mare de dezvoltare, mai ales dupa momentul aderarii la Uniunea Europeana. Economia romaneasca este in continua dezvoltare, din ce in ce mai multi investitori straini fiind atrasi de oportunitatile oferite de mediul de business local. Mai mult, traficul intre Romania si celelalte tari europene s-a intensificat in ultimii ani, aceeasi evolutie fiind preconizata si pentru urmatoarea perioada”, a mai declarat Andreas Engel.

„Germanwings are ca target trei categorii de pasageri, si anume: segmentul de business, pasagerii care isi viziteaza familia si prietenii, si nu in ultimul rand cei care iubesc vacantele. Calatoriile in Europa sunt acum permise oricui, chiar si in contextul crizei globale”, a mai spus Engel.

In prezent, segmentul business este reprezentat de 42% dintre pasagerii Germanwings. Din acest motiv, compania mareste in mod constant numarul rutelor si frecventa zborurilor catre principalele metropole europene. In plus, Germanwings a introdus in premiera pe piata serviciilor low-cost programul destinat in special clientilor corporate.

“Profilul tinta al companiei noastre este reprezentat de persoanele care calatoresc cu regularitate in strainatate” , a incheiat Andreas Engel.

Germanwings are ca obiectiv pentru 2008 inregistrarea cifrei de afaceri de 600 milioane euro. Mai mult, numarul total de pasageri care au utilizat serviciile companiei Germanwings se ridica la aproximativ 8 milioane pe anul 2008.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri