Tranzactia se incadreaza in strategia de consolidare (build up) a Happy Tour in Romania, care tinteste sa devina cel mai mare operator turistic din tara, capabil sa ofere servicii coporate, on-line, MICE (meetings, incentives, conferences, exhibitions) si programe de vacanta.

Proiectul va fi realizat impreuna cu Corina Souvannasouck, unul dintre fostii proprietari ai Travel House, care va ramane actionar minoritar si se va alatura grupului in calitate de director executiv.

Travel House, care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 6 milioane euro si un profit net de peste 110.000 euro, completeaza astfel gama de servicii de turism corporate a Happy Tour, prin tintirea diferitelor segmente de companii, si consolideaza segmentul de calatorii de lux.

Travel House isi va pastra numele si structura conducerii. Aceasta achizitie plaseaza din nou Happy Tour in prima linie a procesului de consolidare care se manifesta pe piata romaneasca de turism.

„Dupa o analiza atenta a obiectivelor strategice ale companiei Travel House, a intereselor clientilor nostri, dar si a tuturor detaliilor acestei tranzactii, am considerat ca implicarea companiei intr-un proiect mai ambitios si intr-un grup mai mare i-ar permite cu siguranta sa se pozitioneze mult mai bine pentru a beneficia de o potentiala revenire a pietei. Noi credem ca piata din Romania va deveni mai puternica si am vrut sa contribuim la acest proces”, a declarat Corina Souvannasouck.

In urma acestei integrari orizontale, noul grup va fi primul din Romania capabil sa ofere servicii turistice integrate clientilor sai prin furnizarea tuturor serviciilor de tip corporate (Happy Tour), MICE (Happy Tour/Travel House), vacante (Travel House) si on-line (Paravion). „Scopul nostru este acela de a acoperi toate nevoile clientilor nostri, oferindu-le cele mai bune produse si servicii prin intermediul unui personal specializat, cu garantia unei satisfactii maxime”, spun reprezentantii companiei.

Din punct de vedere organizational, grupul va fi condus de Javier García del Valle, vicepresedinte executiv al Happy Tour, iar Remus Visan si Corina Souvannasouck, managerii Paravion si respectiv Travel House, vor ramane in structura de conducere in calitate de directori executivi si actionari minoritari, asigurand astfel continuitatea serviciilor oferite pana acum de fiecare companie in parte si demonstrandu-si implicarea clara in proiect.

„In primul trimestru al anului 2010 am observat semne de revenire a consumului pe segmentul de servicii turistice si obiectivul nostru este sa le oferim clientilor nostri servicii de cea mai buna calitate si sa raspundem nevoilor acestora. Aceasta achizitie reprezinta un pas inainte catre imbunatatirea ofertei noastre si consolidarea capacitatii Happy Tour, in special in ce priveste programele de vacante, demonstrand inca o data ca Happy Tour si-a asumat clar angajamentul de a creste si de a deveni lider de necontestat al pietei, nu numai pe segmentul de turism corporate, ci si in intreg sectorul de turism din Romania”, a precizat Javier García del Valle (foto), vicepresedinte executiv al Happy Tour.

Tranzactia este in curs de aprobare de catre Consiliul Concurentei, urmand sa se finalizeze in a doua jumatate a lunii iunie.

Happy Tour este parte a portofoliului GED format din opt companii din Europa de Est, dintre care sapte companii in Romania (Happy Tour, Diamedix, Total Energy Business, Rosegur, Fonomat, Infopress si RED).

GED este una dintre cele mai importante companii de administrare a fondurilor private de investitii din Europa de Sud-Est de la infiintarea sa in anul 1996.

In prezent, administreaza fondul privat de investitii GED Eastern Fund II.

Primul fond GED din regiune a inregistrat rezultate satisfacatoare, multiplicand investitiile cu un factor de 2,5 si atingand o rata bruta a rentabilitatii interne de 25% in dolari americani. Cel de-al doilea fond al sau din regiune, GED Eastern Fund II, cu resurse in valoare de 150 milioane de euro, a investit in opt companii: Rosegur, RED Projects, Fonomat, Fama, Happy Tour, Diamedix, Total Euro Business si Infopress.