Prima etapa a planului cuprinde dezvoltarea businessului in zona corporate si a evenimentelor personale si demararea unui proces de rebranding si repozitionare. In urma implementarii acestuia, Floria isi consolideaza pozitia pe piata florilor din Romania, o piata estimata in 2013 la 100 milioane de euro.

Prezenta Floria in zona corporate si a evenimentelor personale se va face simtita din aceasta toamna prin divizia “Floria La Evenimente”. Echipa “Floria La Evenimente” va urmari dezvoltarea in B2B, prin parteneriate si contracte permanente cu companiile care trimit flori si organizeaza evenimente, precum si dezvoltarea catre evenimentele personale, nunti, botezuri, aniversari, in cadrul carora aranjamentele florale sunt esentiale.

“In aceasta prima etapa de extindere a businessului Floria ne propunem sa devenim foarte prezenti in zona B2B, pastrand in acelasi timp pozitia de lider pe piata vanzarilor online de flori. Tot acest proces a fost pregatit in ultimele luni”, a declarat Marina Matei, eCommerce Manager in cadrul Floria. Tot in cadrul acestei prime etape de dezvoltare, Floria a pornit un proces de rebranding si repozitionare, prin care Floria.ro devine floraria pentru gentlemanul din fiecare.

Citeste si:

Strategia Floria pe piata florariilor online

Parte din aceasta etapa strategica pentru Floria este si atragerea de parteneri la nivel national. In prezent, Floria livreaza flori si buchete in toata lumea si, in peste 80 de orase din Romania, ofera transport gratuit si livrare in 2 ore prin intermediul celor peste 140 parteneri actuali. Orasele din Romania in care se trimit cele mai multe flori prin Floria.ro sunt: Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Brasov, Galati, Cluj.

Principalii concurenti ai Floria pe piata de florarii online sunt Floridelux.ro si 123flori.ro.