Uterqüe este noul brand din portofoliul Inditex care intra pe piata din Romania, momentan doar online. La randul sau, Oysho debuteaza in comertul online incepand cu aceasta luna.

Uterqüe a fost lansat online in Romania, Italia si Polonia si se adreseaza clientilor cu venituri peste medie, pretul unui produs ajungand pana la 6.000 de lei (jacheta). Accentul este pus insa pe genti si accesorii.

Inditex accelereaza pe segmentul online, propunandu-si ca in urmatoarele luni sa lanseze in comertul online toate brandurile sale in tari precum Bulgaria, Cipru, Croatia, Slovacia, Slovenia, Estonia, Finlanda, Ungaria, Lituania si Cehia. Astfel, pana in luna aprilie toate marcile Inditex vor avea prezenta online in 28 de tari europene.

Spaniolii au in Romania 108 magazine sub sapte branduri, respectiv Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti si Oysho. Principalul concurent pe piata locala este H&M.

Zara a incheiat anul 2015 cu afaceri de 300 de mil. euro

Zara a incheiat anul 2015 cu afaceri de 300 de mil. euro

Sursa foto: Hadrian / Shutterstock.com