Noile puncte de livrare PostCollect din Capitala vor acoperi zonele: Tineretului, Unirii, Piata Sudului, Titan, Dristor si Obor. Este vorba despre OP 44, 46, 61, 72, 77 si 79. In faza pilot a proiectului cu eMAG, demarata la mijlocul anului trecut, Posta Romana a inceput livrarea coletelor retailerului la Oficiul Postal Buzau 7 si la Oficiul Postal Targoviste 4. Intr-o perspectiva imediata, alte puncte de livrare se vor deschide si in alte zone importante din Capitala, precum si in tara, in cadrul aceluiasi parteneriat.

„Dezvoltarea produsului PostCollect se incadreaza in strategia Postei Romane de a creste cota de piata pe segmentul de livrare a marfurilor comandate on-line. Am selectat o optiune de livrare alternativa, care se adreseaza clientilor ocupati, care nu mai vor sa astepte curierul, preferand sa-si ridice singuri produsele de la un punct fix, aflat in proximitatea domiciliului sau a locului de munca. Strategia noastra si acest produs valorifica potentialul retelei postale, care numara peste 5.600 de subunitati pe intreg teritoriul national”, a declarat Irina Purcaru, directorul directiei operatiuni si relatii comerciale a Postei Romane.

In cadrul serviciului PostCollect, operatorul national de servicii postale preia, sorteaza si livreaza coletele partenerului la sediul subunitatilor postale participante, in functie de alegerea clientului. Aceasta poate fi facuta printr-un singur click, pe site-ul retailerului. Strategia Postei Romane vizeaza extinderea serviciului Postcollect in cele peste 800 de oficii postale cu acces VPN. Toate unitatile selectate au ghisee special dedicate acestui serviciu, program extins - seara si in weekend.

Citeste si:

Expeditiile eMAG sunt monitorizate in sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare pana la livrare. Destinatarii sunt avizati de catre eMAG, printr-un SMS, in momentul in care coletele sunt predate Postei Romane. Dupa sosirea coletului la punctul de livrare, destinatarii sunt anuntati, tot prin SMS, ca expeditia este disponibila pentru ridicare la sediul oficiului postal. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor postale prin intermediul ghiseelor dedicate si vizibil semnalizate, clientul avand optiunea deschiderii coletului pentru verificarea continutului.

Conform contractului incheiat, Posta Romana poate pastra coletele avizate in oficiile postale timp de 10 zile calendaristice, de la data preluarii lor de la eMAG. Timpul in care coletul va ajunge la punctul de livrare este de cel mult doua zile, putand fi prelungit cu inca o zi in situatia depasirii orei limita de predare a trimiterilor de catre eMAG.

Vino la ecomTEAM 2016 si vei avea oportunitatea de a vorbi cu oficiali ai eMag, fata in fata!