Doar unul din 12 magazine online are activitate pe blog, conform unui studiu al DWF - Digital Workforce pe, realizat un esantion de 3.000 de magazine online. Ce inseamna acest lucru? Nescriind constant pe blogurile magazinelor online, reprezentantii companiilor nu reusesc sa vina in ajutorul potentialilor clienti cu informatii relevante atunci cand acestia cauta sa-si rezolve o problema legata de produsele pe care magazinul online respectiv le comercializeaza.

Asadar, prin activitatea de content marketing poate fi atras trafic nou pe site, avand posibilitatea de a creste credibilitatea in randul potentialilor clienti, precum si de a-i fideliza pe cei existenti sau a-i convinge mai repede pe cei care se hotarasc mai greu sa cumpere.

„De cativa ani, se tot vorbeste ca noul rege in online este continutul (content is king), dar foarte putine magazine online au un plan bine pus la punct in acest sens. Anul acesta, in cadrul DWF, investim in extinderea departamentului de Content Marketing pentru a veni in sprijinul magazinelor online care vor sa-si contureze o strategie de dezvoltare a continutului“, a declarat Sorin Draghici, managing partner, DWF - Digital Workforce.

DWF foloseste trei metodologii standard, in urma carora se decide dezvoltarea de continut:

  • Sunt identificate subiecte relevante, care au un volum mare de cautari pe Google si se creeaza continut in directia respectiva. Acest tip de continut este folosit la cresterea traficului pe website;
  • Este identificat profilul cumparatorului (ex: Mihaela, 26 de ani, mama, are animal de companie etc.) si sunt corelate detaliile cu produsele comercializate, fiind realizat un continut de calitate in aceasta directie.
  • Sunt cautate, la nivel global, subiectele similare care au prins foarte bine pe alte piete (potential mare de viralitate) si se localizeaza continutul pentru publicul tinta al fiecarui magazin online;

Totodata, DWF foloseste software specializat cu scopul de a masura performantele fiecarui tip de continut creat. In final, se urmareste ca toate activitatile sa aiba drept rezultat cresterea notorietatii brandului, precum si a volumului de vanzari.

„Este foarte important sa monitorizezi in permanenta toate actiunile pe care le faci, astfel incat sa stii ce functioneaza si ce nu. Doar asa poti sa imbunatatesti procesele chiar si atunci cand vine vorba de content marketing. In cadrul agentiei DWF, avem in vedere felul in care un anumit tip de content a influentat pozitiile in Google, cati oamenii au impartasit continutul, cate persoane au fost transformate in clienti dupa ce au interactionat cu un anumit continut si multe altele“, a mai declarat Sorin Draghici.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri