“In 2017 estimam sa atingem 10% vanzari online din totalul afacerilor, dat fiind faptul ca, din luna octombrie, am lansat si noul magazin online pentru brandul Tezyo, www.tezyo.ro”, puncteaza Filip.

Care au fost ratiunile din spatele lansarii unui brand separat, exclusiv pentru incaltaminte? Actionarul companiei raspunde, subliniind ca “Otter este o retea de magazine multibrand consacrat pe piata, ce se adreseaza unui public matur, care a crescut odata cu brandul. Vechimea in piata si relatia cu marile centre comerciale din tara ne-au permis sa studiem piata si sa anticipam o cerere din ce in ce mai mare pentru experiente de shopping si branduri care sa ajute clientii sa isi puna in valoare stilul personal. Astfel am lansat un nou concept de magazine multibrand, fresh si orientat catre segmentul de public tanar, Tezyo”, spune actionarul companiei.

Piata de fashion este foarte dinamica si schimbarile sunt impuse in primul rand de client si de nevoile acestuia. “Trendurile internationale sunt preluate imediat si in piata din Romania si noi in calitate de player in aceasta piata venim in intampinarea clientului cu oferte pliate pe aceste trenduri”.

Din decembrie 2015, Tezyo a deschis sapte magazine in Bucuresti (Baneasa Shopping City, AFI Palace Cotroceni, Promenada si Park Lake) dar si in tara, in Timisoara (Shopping City Timisoara), Constanta (City Park Mall) si Iasi (Palas Iasi).

Citeste si:

Pentru anul 2017, Tezyo planuieste sa deschida 5 magazine in orase importante in tara, printre care Brasov si Cluj. “Se lucreaza deja la planul de extindere la nivel international, si primele tari vizate, pentru 2017 sunt Cehia si Slovacia (Praga, Brno, Bratislava)”, mai spune actionarul companiei.

Investitia medie in deschiderea unui nou magazin este de 600 de euro/metru patrat, magazinele avand, in medie, intre 120-200 metri patrati cu tot cu depozit.

“In prezent, ca si pondere din cifra de afaceri retail, Tezyo reprezinta 12% si avand in vedere deschiderea de noi magazine ne propunem o crestere pe toate planurile”, subliniaza Filip Schwartz.

In ceea ce priveste Black Friday, actionarul companiei nu a oferit informatii privind estimarile de vanzari, spunand doar ca “piata din Romania raspunde foarte bine la acest program, atat in piata fashion cat si in alte segmente. Mai multe detalii despre planurile de Black Friday vor fi disponibile curand, exista clar un plan si o campanie concreta la nivelul tuturor retelelor de magazine din portofoliul Otter Distribution (Tezyo, Otter, Clarks, Aldo, Salamander)”.

Sursa foto: Toni Genes / Shutterstock.com