Comentarii pe articolul BCR: Nu am refuzat concilierea propusa de avocati


Nu e adevarat

Dda la 27 Octombrie 2010, ora 16:45
BCR minte cu nerusinare. Stiu ca s-a transmis pentru fiecare client numele, prenumele, nr contract. Daca nici astea nu sunt data suficiente pentru identificarea contractelor, atunci eu nu stiu care ar fi, insa hai sa trec peste asta.

Eu personal am mers la BCR si le-am cerut sa stea sa discute cu mine pe niste lucruri din contract. Raspunsul: "asta e politica bancii, daca nu va convine mergeti in instanta". Asta fara a mi se aduce vreun argument, fara a se analiza situatia, fara ca macar sa stea de vorba! Bineinteles ca le-am multumit si le-am urmat sfatul...
Marius Serban la 27 Octombrie 2010, ora 17:46
concilierea nu era obligatorie. cu toate acestea au avut la dispozitie 15 zile pentru a se prezenta macar fizic. intr-un dispret total, nu s-au prezentat si au invocat motive de genul dati-ne CNP, desi in anexa aveau contractele ca numere si data, si numele fiecarui reclamant.

aceasta pozitie a BCR, dupa saptamani de dispret fata de actiunea noastra, imi spune ca au evaluat situatia. nu s-au asteptat sa ajungem in instanta. si au inceput sa planga ca niste copii mici. incearca sa induca in eroare lumea doar pentru a-si apara reputatia si scaunele.

sa nu uite un vechi proverb: "buturuga mica rastoarna carul mare". mai avem pentru ei inca o injectie, Grupul 2, de care nu pomenesc nimic. din cate am inteles nici aici nu au venit la conciliere. si vom mai avea pe ei si alte grupuri viitoare.
Rhea la 27 Octombrie 2010, ora 18:02
Am fost in BCR centrala la negocieri, eu i-am invitat, si am stat timp de 3 ore acolo incercand sa "gasesc" o solutie. Dupa ce au fost introduse toate datele in calculator pt refinantare, mi s-a spus ca nu ma incadrez sa platesc o rata mai mica. Asa suntem tratati, pentru ca nu se doreste refinantarea din partea bancii, pt ca pe spinarea noastra se platesc ofertele promotionale de acum. RUSINE BCR!
la 27 Octombrie 2010, ora 18:22
Salut ,

BCR minte cu nerusinare . Nu au catadicsit sa se prezinte la conciliere , au spus ca : numarul de contract de credit , numele si prenumele titularului , adresa titularului , CNP titular credit , nu sunt informatii indeajuns ca ei sa gaseasca contractele noastre . In plus au spus ca 2 saptamani cat a durat concilierea nu e indeajuns ca ei sa faca rost de contractele de credit ale oamenilor , pt ca sunt de peste tot din tara .

De parca noi nu am stii ca dosarele sunt pastrate in Bucuresti , arhivate ..... si disponibile si in format electronic .

BCR se comporta execrabil cu clientii , nu dai informatii . Raspunsurile la sesizarile noastre sunt pe dinafara . Noi intrebam de mere .. ei raspund ca nu au pere . Daca nu ar preciza numarul de inregistrare in raspunsul lor , nu am stii la ce se sesizare se refera raspunsul .

Primim raspunsuri standard , indiferent de ce nelamuriri avem .

Ar trebuii ca o banca cu pretentii ca BCR sa isi respecte mai mult clientii , si sa nu ne trateze ca pe nimicuri . Sa nu uite ca banii de la noi vin .. si daca nu coboara pe pamant mai repede o sa se trezeasca in fata sucursalelor cu un morman de cheii ,... si sa faca ce cred ei de cuviinta cu apartamentele executate silit . Sa le vanda la cine vor ei .

Noi cei care inca putem sa ne platim ratele lor nesimtite ... ar trebuii sa ne trateze cu mai mult respect .

O zi buna

Claudiu
Tatiana Tatyana la 27 Octombrie 2010, ora 22:21
atitudinea lucratorului de la ghiseu nu are legatura cu politica bancii.acum cateva zile am stat aproape o ora sa alimentez un card.nu e vinovata banca pt ca are melci si nepoti angajati la ghisee.cauta pe cineva pregatit din banca

  Inapoi la articolul BCR: Nu am refuzat concilierea propusa de avocati

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile