“Exista targetare regionala, dar constructia continutului nu se suprapune adesea pe ce putem sa facem din punct de vedere tehnic”, mai spune specialistul PPC. “Degeaba avem posibilitatea sa facem lucruri extraordinare, daca nu construim niste creative care sa atraga atentia si care sa comunice exact ce ne dorim sa comunicam! O campanie reusita este cea de la PornHub, de exemplu – o campanie OK si pentru copii, mesajul este subtil”, da exemplu Ionut Munteanu. Cu alte cuvinte, poti fi creativ in a comunica ceva, fara a fi “prea brut, direct”. Urmareste emisiunea si afla mai multe despre cum va schimba mobile-ul viitorul eCommerce-ului, cand sa folosesti Facebook si cand Google in eforturile de marketing dar si ponturi pentru Black Friday, de la specialistul PPC.

Saptamana aceasta la Wall-Street 360 discutam despre eCommerce in preambulul retailArena, eveniment organizat pe 11-12 noiembrie de wall-street.ro, in parteneriat cu Evozon Systems& Hybris. Partenerii evenimentului sunt VISA, Microsoft, iar sponsori: DPD Romania, Pepsi, Carrefour si QSoft.

Saptamana aceasta ai si o oferta speciala la retailArena: cumperi 1 bilet si primesti un altul gratis,http://www.retailarena.ro/2015/