Modelul i40 sedan are o identitate pur europeana, acesta fiind desenat si conceput la centrul Hyundai pentru Cercetare si Dezvoltare din Rüsselsheim, Germania si reprezinta urmatorul pas al evolutiei limbajului de design unic al companiei, denumit „sculptura fluida.”
ADN-ul designului „sculptura fluida” care foloseste linii inspirate de natura pentru a crea o imagine exterioara dinamica, a fost introdus prin concept car-ul Hyundai ix-onic in cadrul Salonului Auto de la Geneva 2009. De la debutul sau, „sculptura fluida” a fost tema de inspiratie a tuturor modelelor Hyundai, inclusiv ix35 si ix20.
„Am folosit linii foarte puternice, fluide, din fata pana in spate, pentru a oferi modelului i40 un exterior distins,” a spus Thomas Bürkle, seful de design al Centrului Tehnic Hyundai Europa. „Am vrut sa ne indepartam de designul tipic al sedanului si sa cream o masina mai apropiata de natura sportiva a lui i40 wagon. Desenand o linie joasa, prelungita, a plafonului, am oferit modelului i40 sedan o silueta remarcabila, asemanatoare cu cea a unui coupe,” a adaugat el.
Modelul i40 nu se bucura doar de un design atragator, ci si de un nivel ridicat de confort interior, cu un ampatament de 2.77 metri, oferind cele mai mari dimensiuni din clasa in materie de spatiu pentru cap (1.025mm), umeri (1.455mm) si picioare (1.170mm).
„In Spania, piata sedan este foarte puternica, reprezentand peste 40% din segmentul D, asa ca Salonul Auto de la Barcelona a fost alegerea logica pentru prezentarea unui automobil atat de important. Suntem foarte incantati ca prezentarea modelului i40 sedan are loc in Barcelona, un oras european caracterizat de cultura si creativitate,” a concluzionat Allan Rushforth, senior vicepresedinte si COO al Hyundai Motor Europe.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: