Vanzarile de camioane cu capacitate de peste 16 tone se vor dubla in acest an in Romania, la circa 3.800 de unitati, intrucat companiile vor sa-si innoiasca flotele dupa perioada de criza economica in care nu au facut astfel de investitii, estimeaza Scania Romania.
"In 2010 piata camioanelor grele s-a situat la un nivel foarte scazut, de 1.900 de unitati. Situatia economica delicata a determinat clientii sa se orienteze catre tranzactii cu camioane second hand. Pe de alta parte, parcul auto de camioane grele a imbatranit in acesti ani de criza economica, si bineinteles, vehiculele nu mai ofera eficienta dorita in exploatare. Acesta este principalul motiv pentru care in 2011 vanzarile de camioane noi au cunoscut cresteri importante, iar pana la sfarsitul anului ne asteptam la o dublare a tranzactiilor fata de 2010", a declarat directorul de vanzari al Scania Romania, Mike Sells, potrivit Mediafax.

El a spus ca alt factor care va duce la cresterea achizitiilor este reprezentat de volumul din ce in ce mai ridicat de transporturi internationale de marfa.

Vanzarile de camioane de peste 16 tone au crescut in primele cinci luni cu 142%, la peste 1.300 de unitati.

Referitor la livrarile Scania, Sells a spus ca anul trecut reprezentantul constructorului a vandut aproximativ 200 de camioane grele.

Scania Romania, reprezentanta producatorului suedez de camioane de mare tonaj, autobuze, autocare, motoare industriale si marine, estimeaza anul acesta vanzari de doua ori mai mari decat in 2010, de 800 de camioane grele noi si second-hand.

Scania Romania detine o cota de piata de 13%, iar principalii competitori sunt MAN, Iveco, Mercedes, DAF, Volvo si Renault.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri