Pregatirile pentru productia noului Audi R8, o masina sport autentica, se desfasoara in ritm alert la uzina Audi din Neckarsulm. Subsidiara a constructorului german, quattro GmbH va investi circa 28 milioane de euro in echipamente si masuri care au ca obiectiv restructurarea activitatii la Neckarsulm, telul fiind lansarea modelului sport R8. Prezentat sub forma conceptului "Le Mans quattro" la Salonul Auto de la Frankfurt - in urma cu trei ani, R8 va fi disponibil pe piata de la jumatatea anului viitor.

Timpul scurt existent intre momentul luarii deciziei de a produce aceasta masina la Neckarsulm - aprilie 2005 - si startul oficial al productiei - finalul lui 2006 - reprezinta o provocare speciala pentru angajatii quattro GmbH si Departamentul de Planificare de la Neckarsulm. "Am gandit o facilitate pentru productie de serie limitata, o idee inovatoare care sa indeplineasca cerintele Audi R8", a declarat Albrecht Reimold, director de planificare la Neckarsulm. Primul pas a fost transformarea unei hale situata in centrul fabricii, etapa incheiata in luna martie.

La finalul lunii iulie vor fi instalate noile echipamente si tehnologia de transport. De asemenea, vor fi implementate si cateva concepte noi privind logistica. Ulterior se va trece la mutarea sectiilor de productie a caroseriei, de asamblare si de logistica in noua hala de fabricatie pentru Audi R8. Finisajul se va face alaturi de modelele RS, la quattro GmbH.

"R8 va fi fabricat in intregime manual. Aceasta va insemna ca angajatii trebuie sa aiba o inalta calificare si sa aiba o experienta bogata", a explicat Werner Frowein, director executiv quattro GmbH. De aceea, multi din angajatii implicati in dezvoltarea tehnica si constructia prototipurilor vor angrenati si in productia de serie a modelului Audi R8. O parte din lucratori au putut deja sa castige un plus de experienta in constructia de masini exclusiviste dupa ce au lucrat in faza initiala a modelului Lamborghini Gallardo.


Toti cei 25 de angajati implicati in productia R8 vor lua parte la programe speciale de calificare si motivare inainte de inceperea fabricatiei.

Uzina din Neckarsulm are multe sectii de competenta care vor juca un rol important in productia noii masini sport. Un exemplu este expertiza privind utilizarea aluminiului in dezvoltarea caroseriei, analiza ce se poate efectua la Centrul de design in aluminiu si aliaje usoare din Neckarsulm. Ca si an cazul modelelor A8 si A2, Audi va folosi tehnologia de constructie din aliaje usoare si la noul model.

Atelierul de lacatuserie Audi va furniza sculele si echipamentele de la locatiile din Neckarsulm si Ingolstadt. Caroseria va fi vopsita alaturi de cele ale modelelor Audi A8 si Lamborghini Gallardo la sectia de vopsitorie a uzinei din Neckarsulm. "inca o data, locatia isi poate dovedi spiritul inovator si priceperea in productia de vehicule sport premium, de inalta calitate, asa cum este si acest noul model", a comentat directorul uzinei Jrgen Lunemann.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri