Dupa ce au intrat pe pietele europene cu Kyron, Rexton si Rodius, coreenii de la Ssangyong promit inca trei modele care sa le dubleze cifra vanzarilor
Daca ar trebui sa alaturati numele unui constructor cu termenul ambitie pe cine ati alege? Poate nu pe prima pozitie, dar printre nominalizati se afla si coreenii de la Ssangyong, care planuieste introducerea a trei modele noi in Europa pana la sfarsitul anului viitor.

Cele trei nume noi ii vor permite constructorului coreean sa isi dubleze vanzarile pe piata europeana in maxim doi ani. Obiectivul este de exact 81.000 de masini vandute in 2007, contra celor doar 41.150 din 2005.

La Salonul Auto de la Paris, din septembrie, Ssangyong va prezenta un pick-up, urmat de debutul comercializarii unui 4x4 compact, Actyon, care va reprezenta debutul constructorului coreean in aceasta gama.

Pe termen lung, Ssangyong va intra si pe piata modellor hibride pana la finalul anului 2008, iar lansarea unui monovolum de dimensiuni medii este prevazuta pana in 2010.


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Schimbari majore la A&D Pharma: Robert Popescu pleaca din companie