Lansată în luna august 2018, platforma de vânzări online a mărcii Dacia continuă să fie populară printre clienții Dacia care o aleg pentru a-și rezerva un autoturism. Astfel, de la începutul anului 2024, aproape 4.500 de clienți au apelat la această modalitate de achiziție, cu peste 50% mai mult față de perioada similară a anului trecut, se arată într-un comunicat.

Modelele care au înregistrat cel mai mare număr de comenzi în acest interval au fost Sandero (inclusiv Stepway) și Logan. Platforma de e-commerce a devenit totodată un canal important pentru lansarea noilor modele. Începând chiar din prima săptămână a anului 2024, clienții interesați să cumpere Noul Duster au putut participa la o campanie de pre-comenzi pentru primele 200 de exemplare ale acestui model, toate vehiculele disponibile fiind rezervate în numai două zile.

În prezent, clienții care doresc să comande Noul Duster prin intermediul platformei online au la dispoziție un configurator care le permite să aleagă versiunea, tipul de motorizare, culoarea și echipamentele opționale dorite.

  • Rezervarea vehiculului se face achitând o taxă de 800 de Euro (TVA inclus), care se scade la final din valoarea totală a acestuia. Plata se efectuează cu card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți.
  • Livrarea vehiculului se face la showroom-ul agentului autorizat Dacia pe care clientul îl alege la momentul lansării comenzii.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri