Cele mai populare SUV-uri și crossovere ale Volkswagen au înregistrat creșteri ale volumelor de vânzări care le-au ajutat să se cațere pe prima poziție în segmentele lor. Astfel, Volkswagen T-Roc este cel mai popular SUV mic, Tiguan-ul este pe prima poziție în segmentul SUV-urilor compacte, iar EV-ul ID.4 figurează pe locult întâi printre SUV-urile de clasă medie.

Pornind de la mic la mare, Volkswagen T-Roc s-a vândut în 194.054 exemplare în 2023, ceea ce i-a permis să se impună și într-una din lunile anului trecut - singura mașină care a reușit asta înafara duetului Tesla Model Y - Dacia Sandero. Crossoverul mic a crescut cu 16% în 2023 și a depășit cu ușurință Toyota Yaris Cross, conform cifrelor preliminare a Dataforce (care a coroborat 97% din datele pe anul trecut).

La nivelul segmentului de SUV-uri/crossovere compacte, Volkswagen Tiguan a fost cel mai căutat model cu o creștere a vânzărilor față de 2022 de 17% (pentru un total de 174.267 de unități), peste Hyundai Tucson. În fine, lupta în nișa SUV-urilor medii a fost în sânul Grupului VAG. Volkswagen ID.4 a depășit Skoda Kodiak (cu 95.268 de unități comercializate în UE, Marea Britanie și spațiul EFTA).

În total, modele ale Volkswagen au ocupat primul loc în opt dintre cele 10 segmente de volum pentru care Dataforce culege cifre, scrie Automotive News Europe. Tesla Model Y a ieșit pe primul loc în segmentul SUV-urilor premium de clasă medie și a reușit asta într-o manieră clară: cu vânzări de 254.822 de unități, Model Y a fost mai populară decât Mercedes-Benz GLC, Volvo XC60 și BMW X3 la un loc. De asemenea, Dacia Sandero a fost pe primul loc în segmentul mașinilor mici. În segmentul berlinelor de lux, Porsche Taycan a învins Mercedes-Benz Clasa S cu ușurință, arată aceeași sursă.

Sursa foto: Volkswagen

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri