Pentru a 90-a oară, capitala Franței devine, vreme de o săptămâna lumii auto. Acum, după prăbușirea evenimentului similar de la Geneva și alternanța cu cele din Germania, Parisul are o importanță mai mare ca niciodată, iar Wall-Street.ro vă prezintă cele mai importante lansări, de la Dacia și până la Volkswagen.
Renault 4 E-Tech Marea premieră a Grupului Renault la Paris, "ca al doilea album de la o trupă care a spart topurile la debut", după spusele designer-ului Laurens van den Acker. Cu o baterie de până la 52 kWh și o lungime de 4,14 metri, fratele mai mare al lui Renault 5 E-Tech va costa sub 35.000 de euro.
Alpine A390_β Concept

Alpine se extinde, iar brand-ul sportiv al Renault vizează noi piețe și noi clienți. Conceptul A390, creionat de un român, prefațează un crossover de dimensiuni medii.
Ford Capri

Ford continuă ofensiva electrică revigorând un alt nume din istoria sa vastă. De această dată, coupe-ul sportiv al aniilor '60-'80 primește tratamentul electric și devine un crossover mediu cu ADN de Volkswagen. Din păcate, Ovalul Albastru nu a adus la Paris și Puma Gen-E, versiunea pe baterii a modelului făcut la Craiova.
Dacia Bigster

Primul SUV de segment C al mărcii autohtone și-a făcut debutul mondial la Paris, aducând după sine o mulțime de noutăți la care nu ar fi visat clienții de Dacia din urmă cu două decenii. Trapa și hayon-ul electric, cotiera cu spațiu refrigerat sau instrumentarul de bord digital se află în arsenalul unui model care nu trece de 30.000 de euro cu motorul full-hibrid de 155 cai putere - o premieră pe o mașină din Grupul Renault
Skoda Elroq

Noul Elroq, care își face debutul mondial la Paris, semnalează o nouă direcție estetică pentru marca din Cehia. Ținta este simplă: SUV-ul va avea un preț comparabil cu modele de dimensiuni similare pe benzină, prețurile începând de la 33.000 de euro.
Volkswagen Tayron

Volkswagen își completează gama de SUV-uri pentru Europa cu Tayron, model văzut pentru prima dată la Paris. Cu proporții ce-l plasează între Tiguan și Touareg, Tayron preia din motoarele și echipările lui Tiguan (înlocuind vechiul Tiguan Allspace), dar are pretenții premium de Touareg.
Audi Q6 E-Tron Sportback

Audi combină, pe o singură mașină toate trendurile actuale: avem un SUV crossover cu o lunetă de coupe, care mai este și electric. Sub caroserie se află toate secretele lui Q6 E-Tron cu acoperiș lung, inclusiv alegerea între un motor sau două motoare electrice (quattro).
Citroen C5 Aircross Concept

Stellantis nu a putut lipsi de la Paris, iar latura franceză a grupului a surprins cu conceptul C5 Aircross. Aceasta este o interpretare apropiată cu versiunea de serie pentru a doua generație a lui C5 Aircross, SUV-crossover care va avea multiple opțiuni de motorizare. La standul Citroen s-a mai aflat și versiunea reîmprospătată a lui Citroen C4 și C4-X.
Peugeot E-408

Aceasta este ultima piesă din puzzle-ul gamei 408. După versiunile ICE și PHEV, a venit vremea și pentru alternativa 100% electrică. Din punct de vedere estetic, diferențele sunt aproape inexistente, dar ce contează sunt specificațiile tehnice: o baterie de 58,2 kWh care "hrănește" un motor frontal de 207 cai putere. Autonomia sare de 450 kilometri.
Mini JCW-E

Brand-ul Mini simte presiunea noilor taxe vamale impuse de Uniunea Europeană pentru toate EV-urile și unele dintre hibridele importate din China. Chiar și așa, marca deținută de BMW își extinde gama de electrice cu versiunea pe baterii a hot hatch-ului Mini Cooper John Cooper Works. Puterea maximă este de 255 cai putere.