Vanzarile diviziei de lux a Daimler AG, Mercedes-Benz Cars, au crescut cu 2% in 2007, pana la un nivel record de putin sub 1,29 milioane unitati, datorita succesului modelului Mercedes-Benz C-Class si utilitarelor sport.
Vanzarile brandului Mercedes-Benz au crescut cu 3,2% la 1,19 milioane unitati, a anuntat marti producatorul german. Livarile modelului mini Smart au scazut cu 10,3%, la 100.600 unitati.

In ceea ce priveste performantele brandului super-lux de limuzine Maybach, Mercedes a anuntat vanzarea a 400 de unitati.

"In 2007 am pus bazele unui cadru menit a sustine cresterea sustenabila a profitului mai ales prin lansarea noilor modele Mercedes-Benz C-Class si Smart for two", a declarat directorul executiv al grupului, Dieter Zetsche.

Mercedes a lansat o noua versiune a modelului C-Class la sfarsitul lunii martie 2007, model prin care doreste sa recastige locul intai pierdut in fata rivalilor de la BMW, a carui noua campanie de lansare de noi modele a propulsat-o in fata celor de la Mercedes-Benz Cars.

BMW a castigat deja batalia pentru anul 2007, dupa ce vanzarile grupului au crescut cu 8,3%, la 1,35 milioane unitati pentru primele 11 luni ale anului trecut, conform Reuters.

Daimler a vandut 261.500 automobile Mercedes C-Class in 2007, in crestere cu 57%, mizand pe lansarea unui nou model spre sfarsitul anului curent, pentru a beneficia de elanul obtinut.

Vanzarile SUV-urilor Mercedes-Benz au crescut cu 6%, la 180.100 unitati in 2007, transformand acest brand in cel mai de succes in Europa Occidentala si Germania.

Modelul Smart for two a inregistrat o crestere de 43% a vanzarilor, la 97.200 unitati. Modelul va fi lansat in cursul acestei luni pe piata americana.

"Interesul crescut al consumatorilor americani pentru automobile eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil fac din Smart for two un model ideal pentru principala piata automobilistica din lume", a declarat compania, adaugand ca peste 75.000 de persoane s-au inscris deja pentru a primi informatii si de a fi alesi pentru testarea noului model.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri