Mazda a lansat la inceputul lunii februarie si in Romania serviciul Mazda Europe Service (MES), prin intermediul caruia posesorii autovehiculelor Mazda beneficiaza gratuit de asistenta tehnica pe intreg teritoriul Europei, informeaza un comunicatal companiei.

Potrivit comunicatului de presa, pachetul MES este valabil fara costuri suplimentare pe intreg teritoriul Europei pentru toti cetatenii romani posesori ai unui vehicul Mazda, 24 de ore din 24, timp de 365 de zile pe an. Servicul MES intra in vigoare automat in momentul achizitionarii unui automobil Mazda nou sau a efectuarii reviziei anuale si este valabil 12 luni sau 15.000, ori 20.000 de kilometri parcursi, in functie de modelul de autovehicul achizitionat. Mai mult, la fiecare revizie a masinii realizata la un dealer Mazda autorizat, aceasta perioada va fi prelungita pana la o durata de zece ani de la prima inregistrare a vehiculului.

Mazda asigura prin acest serviciu asistenta in caz de defectiune, recuperarea vehiculului in caz de accident si avarii tehnice sau electrice. De asemenea, acest serviciu este folositor in situatia in care soferul pierde cheile sau ramane fara combustibil. Nu in ultimul rand, pentru a permite continuarea calatoriei, MES acopera, daca este cazul, costurile de cazare si transportul.

“Noul serviciu oferit prin Mazda Europe Service joaca un rol important in strategia de satisfacere deplina a clientilor nostri”, a declarat managerul pentru Romania al Mazda, Cristian Rigu.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri