Renault Brazil si Nokia Brazil au decis sa-si uneasca fortele pentru a lansa pe piata braziliana un automobil Sandero, care va fi produs in acest an si in Romania, cu cele mai avansate tehnologii pentru telefonul mobil existente in prezent, relateaza Reuters, citat de NewsIn.

Modelul special, denumit Sandero Nokia, este destinat brazilienilor pasionati de tehnologie. Modelul Sandero Nokia va fi primul model Renault produs in Brazilia care va avea incorporate solutiile mobile complete ale Nokia, inclusiv dispozitive, servicii, software si accesorii originale.

Pachetul include calculatorul multimedia Nokia N95, cu un sistem GPS incorporat, serviciul Nokia Maps preincarcat, conexiune bluetooth si o gama larga de solutii media, printre care si un music player, ecran de dimensiuni mari si o camera foto de calitate superioara. Automobilul include, de asemenea, si un kit de accesorii auto.

Sandero Nokia este primul automobil din clasa compacta de pe piata braziliana care va avea din fabricatie un sistem GPS.

Seria speciala Sandero Nokia, in care vor fi produse doar 1.000 de automobile, are la baza cel mai spatios model Sandero, Privilege 1.6 16 v Hi-Flex, si va avea un pret de vanzare de 17.650 euro, cu tot cu costuri de livrare.

Subsidiara romaneasca a Renault, Dacia, a lansat in martie, la Salonul Auto de la Geneva, modelul Sandero, derivat din Renault Sandero, produs in prezent in Brazilia. Modelul Dacia Sandero va fi vandut pe pietele din Europa, in Turcia si in Maghreb din iunie 2008.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri