AAA Auto, cel mai mare dealer de masini second-hand din Europa Centrala, a vandut in primul trimestru din 2009 numai 8.300 de autoturisme, in scadere cu 56% fata de aceeasi perioada a anului trecut, dupa ce compania s-a retras din Romania, Polonia si Ungaria, potrivit Bloomberg.
Vanzarile AAA Auto au scazut la doar 8.300 de autovehicule in perioada ianuarie-martie 2009, fata de 18.800 autovehicule in perioada similara a anului trecut. Raportate la trimestrul anterior, vanzarile au scazut cu 21%.

Principalul factor ce a dus la scaderea vanzarilor a fost retragerea companiei din Romania, Polonia si Ungaria, scrie NewsIn.

Din cauza situatiei economice dificile si a unor performante sub medie in cadrul grupului, AAA Auto a decis sa se retraga temporar din Ungaria, de la sfarsitul lunii martie, potrivit portfolio.hu.

Compania a anuntat ca nu are nicio intentie de a delista actiunile de la Bursa din Budapesta si intentioneaza sa revina pe piata din Ungaria in urmatorii doi sau trei ani, dupa ce situatia economica se va redresa.

"Va fi mai usor pentru noi sa revenim pe profit desfasurand operatiuni numai in principalele piete, Cehia si Slovacia, care au fost si cele mai profitabile", a declarat presedintele grupului, Anthony James Denny.

"Mai mult, dupa eliminarea pierderilor din operatiunile internationale, momentul de revenire pe profit va fi mult mai apropiat. Ne reluam intentia de a inregistra profit in 2009 si tintim sa revenim pe verde in al doilea trimestru al anului", a adaugat acesta.

AAA Auto Group a intrat pe piata din Romania in 2005, unde a vandut 8.000 de masini second-hand pana in prezent.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri