Veniturile Sarantis, in scadere cu 8,5% in T1

Veniturile din operatiuni continue obtinute in Romania de Sarantis, proprietarul producatorului de cosmetice Elmiplant, au scazut cu 8,5% in primul trimestru, de la 8,71 de milioane de euro in urma cu un an la 7,96 milioane euro, a anuntat compania elena.

Romania este a treia piata pentru Sarantis, in functie de vanzari, dupa Grecia si Polonia, potrivit Mediafax.

In primele trei luni, Sarantis a inregistrat scaderi ale veniturilor in Romania, Bulgaria si Serbia, iar in Grecia, Polonia, Cehia si Ungaria a avut cresteri.

Profitul EBIT (inainte de dobanzi si taxe) obtinut din operatiuni continue a ajuns aproape de zero, comparativ cu 470.000 de euro in urma cu un an.

Vanzarile din operatiuni continue ale grupului aproape au scazut cu 0,4%, la 49,6 milioane euro, in timp ce profitul EBIT s-a redus cu 46%, de la 3,8 milioane euro la 2,06 milioane euro.

Profitul EBIT a fost influentat negativ in primul trimestru de cresterea semnificativa a costurilor de productie, atat in Grecia cat si in Europa de Est, in special in Romania, Polonia si Bulgaria, a precizat compania.

Sarantis activeaza in Romania din anul 1996, prin firma Romsar Cosmetics, care a devenit in 2005 Sarantis Romania. Compania detine un portofoliu de produse ce include cosmetice, parfumuri, produse pentru ingrijirea casei si auto, alimente pentru animalele de companie si suplimente alimentare.

In 2007, Sarantis a preluat, prin intermediul diviziei din Romania, producatorul cosmeticelor Elmiplant, pentru 6,5 milioane de euro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri