Dorian Cristian, fost director operational si vicepresedinte al producatorului de lactate Tnuva, este incepand cu 23 august noul chief operations officer al Fabryo Corporation, cel mai mare producator de lacuri si vopsele decorative de pe piata locala.
El va dezvolta relatia cu furnizorii actuali, va coordona si optimiza toate activitatile si procesele de pe platforma din Popesti-Leordeni, va contribui la sustinerea proiectelor comerciale pe termen mediu si lung si se va ocupa de deschiderea de noi parteneriate strategice.

Cristian a absolvit Universitatea Transilvania din Brasov, iar ulterior a urmat specializari in tehnici de negociere, leadership, dezvoltare personala si organizationala.

In perioada 1995-2006, a activat ca director de achizitii si logistica, value stream manager si COO, in companii precum Kraft, Biofarm, Policolor si Europharm.

Din 2006 pana in prezent, Dorian Cristian a detinut functiile de COO si Vice President in cadrul companiei Tnuva, unul dintre cei mai mari producatori de lactate de pe piata locala. Managerul este casatorit si are 42 de ani.

Fabryo Corporation este cel mai mare producator de lacuri si vopsele decorative din Romania, produsele fiind comercializate exclusiv pe piata romaneasca.

Din 2009, Fabryo este lider de piata in segmentul de lacuri si vopsele decorative.

Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse si grunduri, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss si ROST.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri