Vanzarile MOL din Romania au avansat anul trecut cu 104,9% comparativ cu 2004, dupa ce compania a preluat operatiunile Shell Romania, se arata intr-un comunicat al grupului ungar de petrol si gaze naturale.

Potrivit datelor Ministerului Finantelor, MOL Romania a raportat in 2004 o cifra de afaceri de aproximativ 6.123 miliarde de lei vechi (151 milioane de euro), in vreme ce Shell Romania - redenumita intre timp MOL Ro Comert SRL - a inregistrat, in acelasi an, afaceri de 6.357 miliarde lei vechi (156,8 milioane de euro).

In luna noiembrie a anului trecut, directorul executiv al MOL Romania, Karoly Robak, a declarat ca estimeaza pentru ansamblul lui 2005 o cifra de afaceri de peste 300 de milioane de euro, in contextul integrarii rezultatelor Shell Romania. Potrivit comunicatului, cota de piata a MOL s-a majorat in 2005 la 13%, numarul benzinariilor din Romania plasandu-se la sfarsitul anului trecut la 137 de benzinarii, dintr-un total de 834 unitati.

Vanzarile de alte produse decat combustibili au crescut in 2005 cu 45,1%, ca urmare a extinderii retelei, dar si a introducerii rovinietelor si a posibilitatii achizitionarii acestora de la benzinarii.
Profitul net total al grupului s-a ridicat in 2005 la 1,2 miliarde de dolari, in crestere cu 19% fata de anul anterior.

"Anul 2005 a fost unul important pentru MOL. Nu numai ca ne-am indeplinit obiectivele strategice impuse in 2002, dar le-am si depasit", a declarat presedintele executiv al grupului ungar, Zsolt Hernadi.
Vanzarile totale ale companiei au crescut anul trecut cu 27% comparativ cu 2004, la 12,25 miliarde de dolari. La 31 decembrie 2005, MOL a raportat active totale in valoare de peste 2.000 de miliarde de forinti, in crestere cu 16% fata de anul anterior.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri