In intervalul ianuarie-mai 2006, producatorii multinationali de bere de pe piata romaneasca au inregistrat o crestere cu 16% a vanzarilor de bere, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Volumul livrarilor va continua sa se majoreze in lunile urmatoare si se estimeaza o crestere a consumului pe toate segmentele. "Estimam o majorare importanta a consumului de bere la sticla si draft, precum si continuarea ritmului ascendent inregistrat de berea imbuteliata la PET'', a declarat miercuri Dieter Schultze, presedintele Asociatiei Berarii Romaniei pentru agentia Mediafax. Producatorii de bere resimt o fluctuatie a nivelului vanzarilor mult mai mult din cauza sezonalitatii, decat in alte sectoare de activitate, insa se remarca o crestere a consumului de bere la PET chiar si in sezonul rece, in ultimul timp, a precizat Schultze.

"Alegerea ambalajului depinde de obiceiurile consumatorului si de ocazie. Cererea pentru berea la PET, consumata in general acasa, este in crestere", e de parere Schulze.

Potrivit reprezentantului asociatiei, tendinta actuala continua ritmul de crestere consemnat in primele trei luni ale anului, cand membrii asociatiei au inregistrat o majorare a livrarilor de 16%, comparativ cu o medie de 11% pentru ansamblul pietei.

Vanzarile producatorilor multinationali de bere au atins in perioada ianuarie - martie 1.85 milioane de hectolitri, iar piata berii a totalizat in 15,2 milioane de hectolitri.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri F