Romanului ii place sa fie socat de mesaje, a declarat Irina Mandoiu, director comercial in cadrul Albalact, la evenimentul Retail Arena organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si retail.ro.

“De exemplu, am avut o campanie pentru Fulga in care am avut un mesaj de tipul «Castiga o vaca mai mare ca tine». A generat vanzari foarte bune”, a explicat Mandoiu.

Ea a adaugat ca nu crede ca veni foarte curand momentul in care retailerii vor investi sume importante in lucruri inovative de promovare a producatorilor.

„Cu siguranta vor face parteneriate cu nou, dar in care sa cream noi experientele”, spune Irina Mandoiu.

Citeste si:
retailArena 2019 - de la emotii la experiente, in comertul viitorului
retailArena 2019 - de la...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Surprize pe piata de eCommerce romaneasca: Alibaba "ia fata" Amazon