Compania farmaceutica GlaxoSmithKline Romania a inregistrat o pierdere de 2,4 milioane de lei noi (682.826 euro) anul trecut, in principal datorita ajustarii raportarii la standardeles internationale IAS, au declarat vineri oficialii companiei.

Compania farmaceutica a inregistrat in 2005 o cifra de afaceri neta de aproape 252 milioane lei noi (71,69 milioane de euro) si o pierdere de 2,4 milioane de lei, potrivit datelor publicate in Monitorul Oficial.

In 2005 am fi fost intr-o situatie de profit, daca nu s-ar fi facut ajustarea de IAS 39 (International Accounting Standard) in valoare de aproximativ 5,18 milioane de lei. Dupa cum se stie, aceasta ajustare este legata de nivelul creantelor la sfarsitul anului 2005, creante generate in principal de incasarea greoaie a datoriilor acumulate in sistemul sanitar, a declarat citat de NewsIn Liana Rusu, director de comunicare al GSK Romania.

Rezultatele financiare ale companiei farmaceutice GlaxoSmithKline Romania pe anul trecut au fost influentate si de volumul investitiilor. Firma GlaxoSmithKline traverseaza o perioada de investitii (de exemplu in lansarea unor medicamente inovatoare). in plus, suntem o companie activa si implicata social, ceea ce inseamna, de asemenea, investitii. a precizat oficialul GSK Romania.

La finalul exercitiului financiar 2005 vanzarile GlaxoSmithKline in Romania s-au ridicat la peste 162 de milioane dolari, in crestere fata de 2004, cand s-au obtinut 140 milioane dolari. GlaxoSmithKline avea o cota de piata de 8,7%, dupa vanzari, in 12 luni incheiate in martie 2006 si era liderul pe piata farmaceutica din Romania, conform datelor furnizate de compania de studii de piata Cegedim Romania
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri