Producatorii romani sunt dezavantajati in raport cu competitorii lor din alte tari, in conditiile in care companiile din Austria, Franta, Germania, dar si cei din Bulgaria sau Republica Moldova beneficiaza de o politica de promovare a brandului de tara mai agresiva, mai coerenta si mai eficienta, a spus Andreea Micu, proprietar Avincis.

Producatorii din Austria, Franta, Germania dar si cei din Croatia, Slovenia, Bulgaria, Republica Moldova, au o politica de promovare a brandului de tara mult mai agresiva, mai coerenta si mai eficienta. Aceasta politica este importanta la nivel guvernamental; noi, in calitate de producatori, incercam sa ne descurcam pe cont propriu sau prin intermediul asociatiilor de producatori, dar cu un buget mult mai mic”, afirma Andreea Micu.

La aceasta problema se adauga si disparitia pepinierelor nationale, ceea ce ii determina pe producatorii romani de vin sa recurga la cele din alte tari.

”In prezent, statiile de cercetare viticole si vinicole sunt practic disparute fiind astfel pierduta o mare traditie. Nu exista laboratoare regionale ori in diverse podgorii pentru realizarea analizelor oenologice si de laborator. In fine, ar trebui ca guvernul sa sprijine promovarea vinului in raport cu alte produse alcoolice. Sa nu uitam ca vinul este un produs sanatos!”, mai spune Andreea Micu.

Citeste un interviul integral cu proprietara Avincis pe Wall-Street PRO.

Citeste si:
Avincis mizeaza pe afaceri cu pana la 15% mai mari in 2018
Avincis mizeaza pe afaceri cu...

Sursa foto: Silviu Pal

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Avincis: Vrem o noua politica de promovare a brandului de tara