Qualitance si Departamentul pentru Situatii de Urgenta(DSU) au semnat astazi, 8 decembrie, un protocol de colaborare pentru crearea unei aplicatii mobile destinate doctorilor cu specializarea in medicina de urgenta. Vezi ce rol are aplicatia mobila in cadrul activitatilor medicale.

Compania globala specializata in software, tehnologie si inovatie, Qualitance, extinde pro bono aplicatia de raportare a procedurilor destinata celor aproximativ 500 de medici specialisti si 250 medici rezidenti, care lucreaza in Unitatile de Primiri Urgente(UPU).

Tinerii medici, la finalul rezidentiatului, trebuie sa faca dovada realizarii procedurilor medicale aferente specialitatii pe care si-au ales-o. Recurgand la sistemul existent, un medic rezident petrece aproape doua minute pentru a raporta cinci proceduri standard impuse.

“Noua aplicatie mobila vine in ajutorul a 500 de medici, simplificandu-le activitatea si eficientizand-o, dar actioneaza si in sprijinul pacientilor, caci doctorii au la dispozitie mai mult timp pentru a-i trata. In consecinta, aplicatia mobila de raportare si validare se aliniaza cu angajamentul DSU de a veni mai aproape de nevoile medicilor si ale pacientilor”, a precizat dr. Raed Arafat, seful DSU.

Aplicatia va permite medicului rezident sa efectueze aceeasi raportare in 40 de secunde, prin simplificarea procesului si a experientei pentru utilizator. Luand in calcul ca un medic rezident de la UPU se confrunta zilnic, in medie, cu 20 de urgente, aplicatia mobila de raportare si validare ii pune la dispozitie 30 de minute in plus pentru a trata pacientii in fiecare zi. In concluzie, aproximativ 15.000 de minute zilnic vor fi dedicate in plus pentru tratarea pacientilor din cadrul tuturor UPU-urilor la nivel national.

Aplicatia eficientizeaza procesul de raportare si optimizeaza actiunile utilizatorilor, avand in total aproximativ doua milioane de beneficiari. Totodata, doctorul responsabil pentru validare primeste o notificare si poate confirma executia imediat.

Prototipul aplicatiei mobile a fost demarat in septembrie 2016 in cadrul unui hackathon organizat de Google Developer Group Bucuresti. In cadrul evenimentului, echipa Qualitance, compusa din Adriana Avram, Serban Chiricescu si Andrei Paduraru, a initiat crearea acestei aplicatii, sub indrumarea unor medici de urgenta care le-au fost mentori.

“Acesta este al patrulea proiect de inovatie in domeniul sanatatii dezvoltat de Qualitance, dupa un sistem de monitorizare a bolnavilor de inima, unul de localizare a echipamentelor medicale si unul destinat facilitarii comunicarii in timp real dintre pacientii internati si familia sau apropiatii lor”, a declarat Radu Constantinescu, managing partner Qualitance.

Implementarea aplicatiei mobile iOS si Android va incepe in ianuarie 2017, iar lansarea va avea loc in luna martie a aceluiasi an. Totodata, aplicatia poate fi extinsa pentru a fi utilizata si de ceilalti medici rezidenti, indiferent de specializarea lor.

Sursa foto: Fulga Radu | Dreamstime.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri