Peste 6.400 de magazine se vor inchide pana la finalul anului in Statele Unite ale Americii, estimeaza analistii. Apocalipsa centrelor comerciale, asa cum a fost numit fenomenul inchiderii magazinelor fizice si migrarii acestora in mediul online, era asteptata inca de anii trecuti. Cum s-ar traduce aceasta pe piata romaneasca? Cand si cum sunt posibile disparitia retailului fizic si ascensiunea eCommerce-ului in Romania?

Macy’s, Sears, JCPenney, BCBG, Abercrombie & Fitch si Bebe sunt doar cativa dintre retailerii americani care au decis sa inchida zeci de magazine. Disparitia brick-and-mortar-ului era asteptata de ceva timp pe meleagurile americane, in acelasi timp cu dezvoltarea tot mai puternica a mediului online.

Mihai Bonca, consultant, trainer si fondator al buticului de strategie Brand Arhitects este speaker la Retail Arena. Vino sa il asculti pe 25 si 26 octombrie, la hotel Sheraton!

Dar poate ajunge acest fenomen si pe piata romaneasca in viitor si ce presupune mai exact acesta? “Apocalipsa consta in faptul ca s-au construit prea multe experiente de shopping similare, de care oamenii nu au nevoie”, considera Mihai Bonca, director de marketing si fondator al agentiei de consultanta strategica Brand Arhitects.

Citeste in continuare despre cum poate afecta acest fenomen piata de retail din Romania aici.

Citeste si:
Banca de Alimente devine Banca pentru Altcineva: ce poti dona
Crucea Rosie relanseaza...

Sursa foto: Perfect Lazybones/Shutterstock


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Auchan Retail Romania deschide supermarketul Auchan Obor