Sport Couture, retailer specializat in branduri de lux precum Burberry, Michael Kors, Marc Jacobs, Just Cavalli si altele, a inregistrat o crestere anuala medie a afacerilor de 15% de la intrarea acestuia pe piata romaneasca, in 2011. Dupa afaceri de peste 3,5 milioane euro in 2016, Sport Couture mizeaza pentru anul viitor pe un concept omnichannel.

“Din 2011 am avut o crestere sustinuta cu o medie anuala de peste 15%, ce s-a datorat faptului ca am adaptat in permanenta mixul de branduri si volumele la tendinte si la comportamentul consumatorului de lux din Romania, care este intr-o schimbare continua”, a spus Sereda Grosu, general manager Sport Couture.

In 2016, Sport Couture a inregistrat o cifra de afaceri de peste 3,5 milioane euro si un profit de aproximativ 55.000 euro, potrivit datelor publicate pe Ministerul de Finante. Retailerul detine un singur magazin in Baneasa Shopping City si are 28 de angajati.

In ceea ce priveste anul in curs, reprezentantii Sport Couture sunt rezervati: “In prima jumatate a anului 2017 am remarcat o evolutie mai lenta a pietei, comparativ cu perioada corespondenta anului trecut”, a adaugat Sereda Grosu. Piesele in care consumatorii romani investesc cel mai mult sunt accesoriile si incaltamintea, urmate de jachete, trench-uri sau tinute de seara.

Pentru anul viitor in schimb, retailerul va deschide un concept "care va imbina pentru client experienta de offline cu cea de online", mai multe detalii in acest sens nefiind dezvaluite.

Citeste si:
Retailerul de produse pentru copii SMYK deschide un nou magazin
Retailerul de produse pentru...

Sport Couture deruleaza de trei an un parteneriat cu Mastercard, “care a crescut in fiecare an”. “Daca in primul an era o noutate, clientii se bucurau sa descopere ca obtin un beneficiu la plata cu cardurile Mastercard din program, ulterior, pe masura ce programul a luat amploare, din ce in ce mai multi clienti cunoasteau beneficiile si optau pentru locatiile partnere in program”, spune Sereda Grosu.

Pe langa experienta de lux oferita, prin programul Mastercard clientii beneficiaza de un discount de 10% la toate produsele din colectiile noi.

Retailerul Sport Couture a intrat pe piata romaneasca in mai 2011, odata cu deschiderea primului si singurului magazin al sau, situat la primul etaj al centrului comercial Baneasa Shopping City. Magazinul, care acopera o suprafata de 1.000 metri patrati, include un mix de branduri de lux si premium precum Burberry, Z Zegna, DKNY, La Martina, Marc Jacobs, Paul Smith,Just Cavalli, Michael Kors, Little Marc Jacobs, 7 for all mankind,True Religion, Adriano Goldschmied, Dirk Bikkembergs, Adidas by Stella McCartney, Adidas by Jeremy Scott, Porsche Design, See by Chloe, Red Valentino si Hogan, Zadig &Voltaire, Frame.

In noiembrie 2012, retailerul a intrat si in hora online-ului odata cu lansarea magazinului sportcouture.ro, magazin ce a beneficiat de un upgrade in 2015.

Citeste si:
Lidl mai deschide un magazin in Romania. Reduceri in prima zi
Lidl isi extinde reteaua din...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Speakeri de top la European Digital Commerce: Inscrie-te acum!