"Prin aceste investitii, dorim, pe de o parte, sa ne extindem capacitatea de productie, si, pe de alta parte, sa dezvoltam linia de ambalare", a spus Radu Timis. in 2006, Cris-Tim a produs 150 de tone de mezeluri pe zi, iar, pentru 2007, se urmareste o produtie de 200 de tone pe zi.
"In prezent, doar 15% din produse sunt ambalate, dar trebuie sa ajungem la 40%, deoarece consumatorul a devenit mai pretentios si tine cont si de ambalaj", a mai spus presedintele companiei. Investitia pentru dezvoltarea liniei de ambalare va fi de 5 milioane de euro.
Compania Cris-Tim produce 250 de sortimente de mezeluri si in fiecare an se respecta politica de a largi cu 20% gama de produse.
In 2006, Cris.Tim a realizat o cifra de afaceri 150 de milioane de euro, comparativ cu cele 120 de milioane de euro realizate in 2005. De asemenea, in 2007, Cris-Tim va investi un milion de euro pentru modernizarea celor 12 magazine proprii.
Cris-Tim este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata mezelurilor din Romania, cu un numar total de 2800 angajati, la nivelul intregului grup de companii. Pentru anul 2010, conducerea Grupului Cris-Tim are ca obiectiv depasirea unui volum mediu zilnic de vanzari de 300 tone/zi, respectiv 30% cota valorica de piaa. Cris-Tim este cea mai cunoscuta marca pe piata mezelurilor din Romania, fiind in acelasi timp in primele 5 marci alimentare la nivel national.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: