Compania nipona Toshiba a reusit sa finalizeze acordul de 2.000 de miliarde de yeni (18,3 miliarde de dolari) privind vanzarea diviziei sale de cipuri de memorie unui consortiu condus de firma americana de private equity Bain Capital, transmite Reuters, potrivit Agerpres.

Finalizarea tranzactiei, prevazuta initial pentru sfarsitul lunii martie, a fost intarziata din cauza prelungitei evaluari a Autoritatii antimonopol din China. Beijingul a aprobat acordul in mai.

Anul trecut, Toshiba a semnat un acord privind vanzarea diviziei sale de cipuri de memorie unui consortiu international, obtinand aproximativ 18 miliarde de dolari si incheind astfel un proces de licitatie indelungat si reusind un pas major spre restructurare.

Consortiul este condus de fondul american Bain Capital si include Innovation Network Corp. of Japan, Development Bank of Japan, producatorul sud-coreean de cipuri SK Hynix Inc si patru companii tehnologice americane: Apple, Dell, Kingston Technology Corp si Seagate Technology Plc.

Entitatile japoneze vor detine o participatie majoritara in Toshiba Memory Corp, pentru a influenta deciziile cheie, in timp ce Bain Capital va detine 49,9%.

Citeste si:
Toyota si Toshiba promit baterii care se vor incarca in 6 minute
Toyota si Toshiba promit un...

Grupul Toshiba, al doilea producator mondial de cipuri de memorie NAND, dupa gigantul sud-coreean Samsung Electronics Co Ltd, vrea sa-si vanda divizia care se ocupa de productia de cipuri de memorie in ideea de a strange fonduri cu care sa acopere pierderile inregistrate la divizia sa americana din domeniul energiei nucleare, Westinghouse.

Sursa foto: Shutterstock/testing

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri