Numele si marcile Alexandrion, evaluate la 120 milioane lei

Societatea Alexandrion Group si-a majorat capitalul social cu suma de 120,7 milioane lei (circa 35,4 milioane euro), de la 302.000 lei la 121 milioane lei, prin compensarea sumei rezultate din reevaluarea numelui, emblemei si marcilor grupului, a anuntat Monitorul Oficial.

Majorarea de capital de la Alexandrion Group s-a facut prin compensarea sumei rezultate din raportul de evaluare al numelui comercial, emblemei si marcilor apartinand Alexandrion Group, in conformitate cu standardele internationale de evaluare, de catre un expert al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR), se arata in Monitorul Oficial, informeaza NewsIn.

Alexandrion Group produce brandy, vodca, gin, tequila, lichioruri si crema de whisky, iar asociatii societatii sunt NS&Sons Global Business Limited (50%), Deerwiew Investments Limited (37,75%) si Bitzarakis Holdings (12,25%). Alexandrion comercializeaza marcile Brancoveanu, Royal si Clasic (coniac frantuzesc), Alexandrion (coniac grecesc), Kreskova, Alexander si Code Zero (vodca), Bellman's (gin), La Revancha (tequilla), Capriani Bitter (bitter), Kavos (uzo) si mai multe marci de lichioruri.

Dupa primele sase luni din 2006, Alexandrion Group a inregistrat o cifra de afaceri de 41,5 milioane euro. Potrivit paginii de internet a companiei, grupul detine cinci unitati de productie si imbuteliere, localizate in Ploiesti, Radauti (Romania) si Heraclion (Grecia). Firma este prezenta pe piata romaneasca din 1994.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri