Mega Image își propune ca anul viitor să continue deschiderile de noi magazine, lansarea de produse sub branduri proprii, precum și dezvoltarea zonei de e-commerce. Într-un interviu acordat wall-street.ro, Mircea Moga, CEO-ul Mega Image, a vorbit despre ce planuri pentru dezvoltarea are retailerul în 2022.

Mircea Moga a declarat că în 2022 îți vor păstra ritmul de dezvoltare din ultimii ani și se vor axa pe consolidarea poziției în marile centre urbane în care sunt deja prezenți cu peste 900 de magazine, prioritare fiind în deschiderea de noi unități piețele în care au intrat recent, printre care Timișoara, Iași, Oradea și Sibiu. De asemenea, o mare parte din magazinele Mega Image vor intra într-un proces de reamenajare.

Mega Image va continua să investească și în creșterea capacității logistice, necesară susținerii acestei expansiuni și a creșterii continue a comenzile online.

În ultimul an, Mega Image a dublat suprafața depozitului din Ștefăneștii de Jos, ajungând la 78 mii de metri pătrați, și a deschis în Chitila un depozit propriu dedicat pregătirii comenzilor online.

Mai multe produse lansate sub brandurile proprii Mega Image

În ceea ce privește procesele de recrutare, acestea se află în strânsă legătură cu expansiunea Mega Image, dar și cu extinderea depozitelor și zonei de e-commerce. În cadrul companiei, procesele de recrutare își vor menține dinamismul, în acord cu planul de extindere a numărului de magazine.

„În luna iunie a acestui an am majorat salariile în echipă și vom continua să ne respectăm promisiunea de a le răsplăti eforturile și implicarea, având deja un plan de măriri salariale și pentru anul 2022”, a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image.

Anul viitor Mega Image va continua extinderea mărcilor proprii prin lansarea de produse noi, sub toate brandurile companiei, dar în mod special sub brandul MEGA, o nouă marcă proprie de produse alimentare și nonalimentare, lansată la finalul anului.

Noi soluții digitale pentru anul viitor

De asemenea, Mega Image va continua dezvoltarea soluțiilor digitale și în 2022. În contextul generat de pandemie, compania a accelerat proiectul de implementare a caselor Self-Scan. În acest moment, sunt implementate 346 de case Self-Scan la nivel național, în peste 100 de magazine.

„Căutăm si soluții noi. Am început un program pilot în 10 magazine prin care testăm o variantă nouă, mai compactă, de casă Self Scan. Totodată, investim în soluții de îmbunătățire a experienței la aceste case de marcat, prin asigurarea unei utilizări cât mai ușoară si intuitivă, dar și prin implementarea unor funcționalități noi”, spune acesta.

Mega Image își propune să îmbunătățească și să eficientizeze procesele tehnologice atât în zona operațională, precum și în zona de e-commerce. Platforma proprie online va rămâne în centrul strategiei pe termen lung, retailerul investind în continuare în dezvoltarea ei.

„Am extins serviciul de livrare rapidă în două ore a comenzilor online în câteva orașe mari din țară, respectiv Cluj, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, București, Ilfov, Ploiești”, precizează reprezentantul Mega Image.

Retaierul Mega Image a ajuns la un număr de 906 magazine în România. Atingerea pragului de 900 de magazine a fost în luna octombrie 2021, când au fost deschise 10 magazine noi, atât format Mega Image, cât și Shop&Go.

Fondat în 1995, Mega Image cuprinde cu o reţea de 906 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

Sursa foto: Mega Image

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri