PEPCO România, retailer prezent pe piața locală de 7 ani, inaugurează magazinul cu numărul 400 din România în București, sector 3, conform unui comunicat al companiei.
Conform PEPCO, prin aeastă extindere, compania își menține strategia bazată pe cei trei piloni ai companiei: prețuri accesibile, servire prietenoasă și magazine în proximitate.
Retailerul mai notează că acest lucru a fost posibil în ciuda condițiilor de desfășurare a activității pe o piață marcată de incertitudine.
„Numărul 400 semnifică pentru noi o confirmare a planului de expansiune, la care se adaugă și o noutate la nivel de comunicare vizuală (...). Fiecare vizită la PEPCO trebuie să fie o experiență, iar împreună cu echipa noastră extinsă vom lucra (...) la acest aspect.”, a declarat Bogdan Grigoriu , Director Operațional PEPCO România, Grecia și Bulgaria.
În momentul de față, brandul internațional are 2.949 magazine în 16 țări din Europa. Pe plan local, cu o medie de 50 de magazine noi pe an, PEPCO se apropie de 500 de magazine.
Citeste si:
În 2020, Pepco deținea în România o rețea de 250 de magazine și, potrivit unor estimări din piață de la vremea respectivă, în 2019 a preluat poziția de lider al retailului de fashion, cu afaceri de peste 1,2 miliarde lei.
Sursa foto: PEPCO
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: