Ohvăz este un start-up fondat în noiembrie 2018 de către Cristian Barin, după o investiție de peste 200.000 de euro. După 6 luni de activitate într-un mall din București, antreprenorul a decis mutarea afacerii în mediul online. Astăzi, firma specializată în budincă de ovăz, limonadă și biscuiți de ovăz și-a extins prezența în online, dar a încheiat parteneriate noi și în offline cu o serie de branduri precum Handsome monk, FruFru, ototo, real foods, Bonas sau Fresco.

Cristian Barin, fondatorul afacerii, explică faptul că actuala creștere a cifrei de afaceri, de la 290.000 la 490.000 euro, se datorează dezvoltării de produse complementare de tipul negresă fără zahăr adăugat, biluțe de tip energy ball, dar și alte câteva arome de limonadă.

De asemenea, acesta arată ca Ohvăz a rafinat procesele din cadrul firmei și a reușit, astfel, să eficientizeze producția. Totodată, principala muncă a echipei s-a axat pe extinderea valabilității produselor.

Antreprenorul spune, prin urmare, că o consecință a acestei mișcări va fi extinderea in retail. Astfel, concret, arată acesta, compania va putea intra în toate lanțurile mari de magazine, cafenele, băcănii, fără sa mai aibă emoții legat de eventuale pierderi cauzate de termenul de valabilitate.

Astfel, Cristian Barin a arătat pentru wall-street.roprodusele Ohvăz sunt deja în Kaufland, în acest moment echipa urmărind să intre și în Mega Image sau Profi.

Acesta nu ascunde de altfel faptul că această mutare spre retailul mare presupune un mare efort pe partea financiară, dar investițiile vor deschide multe posibilități.

Retailul este o enigmă pentru cineva nou în industrie, tocmai de aceea ne-am concentrat pe online, pe construirea unui brand pe care lumea îl recunoaște. (...) acum ne simțim cu adevărat pregătiți sa scalăm businessul și să fim prezenți în toate rețelele mari de magazine.

Cristian Barin, fondator Ohvăz

Totodată, antreprenorul se arată încrezător că Ohvăz poate ajunge la o cifră de afaceri de cel puțin 2 milioane de euro în 2025 cu o investiție de 200-400.000 de euro, bani care vor fi folosiți pentru mutarea într-un spațiu nou de producție, optimizarea costurilor cu materia primă și achiziția de utilaje performante.

De asemenea, fondatorul Ohvăz spune că nu se teme de competiție, echipa având o comunitate puternică în online care susține brandul atât pentru calitatea produselor, cât și pentru principiile companiei.

În aceste condiții, arată Cristian Barin, echipa pe care o conduce este încrezătoare că orice alt brand lansat în sfera produselor de ovăz cu lapte de migdale nu poate periclita vânzările start-up-ului pe care l-a fondat.

Nu în ultimul rând, concluzionează acesta, Ohvăz nu vede competiție nici în Europa, așa încât ar putea lua în calcul exportul de produse cu ajutorul unui partener strategic.

"Zona vegană, ready-to-eat, healthy, are un mare avânt în perioada aceasta, iar noi putem profita de acest val", mai spune Cristian Barin.

Sursa foto: Ohvaz

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este jurnalist, activând anterior pentru publicații precum Digi 24, Adevărul sau Academia Cațavencu. A desfășurat de asemenea o activitate publicistică constând în patru volume publicate, între acestea numărându-se proză, nuvele și benzi desenate. Este absolvent de Regie Film și a fost de asemenea posesor al bursei J.W.Fulbright pe scenaristică și regie de film.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri