Cellini, brand care comercializează ceasuri și bijuterii de lux, s-a redeschis, după un proces de renovare și extindere, în cadrul București Mall - Vitan. Prin această mișcare, noul magazin Cellini devine cel mai mare magazin al companiei din România.

Cu o suprafață totală de 240 mp, noua locație Cellini este singura care include, pe lângă o zonă de magazin, dedicată brandurilor de bijuterii și ceasuri, și o zonă dedicată relaxării și experiențelor senzoriale, Cellini Lounge.

Cellini Boutique & Lounge vizează redefinirea experienței de shopping, cu expertiza profesioniștilor în domeniu, prin adăugarea unei zone de cafenea și bar unde clienții se pot relaxa la o cafea, o șampanie, cocktailuri și deserturi.

„Prin introducerea acestui nou concept de magazin, ducem mai departe misiunea noastră de a dezvolta piața de ceasuri și bijuterii din România în mod coerent și autentic (...)”, a declarat Dragoș Nicolae, CEO & Partner Cellini Group.

Noul concept store va aduce branduri precum Hublot, Omega, TAG Heuer, Longines, Damiani, Fabergé, Henri Maillardet, Leo Pizzo, alături de bijuteriile marcă proprie, Cellini.

Noul magazin confirmă strategia brandului, începută în 2018, de a se axa exclusiv pe zona premium și high-end a brandurilor de ceasuri și bijuterii din România.

„(...) cu acest nou concept care include zona de cafenea și bar, dorim să ne apropiem și mai mult de clienții noștri. Sigur am deschis un nou trend care va fi urmat”, a adăugat Raluca Simu, Managing Partner Cellini Group.

București Mall-Vitan este singura locație unde este prezent Cellini Boutique & Lounge.

Sursa foto: Cellini

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri